patrick2's profile

Sage

• 

11K Messages

samedi 6 juin 2020 06:25

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Sage

• 

7.4K Messages

il y a 5 ans

Ook een goedemorgen,

heb je nat gelegen?

Trouwens hoe gaat het met je pijn?

Bedankt deze zag ik weer.

Sage

• 

7.4K Messages

Goedemorgen, het weekend is er.

Hier de  was en beetje bekomen, de hitte is nog niet uit

mijn lijf. De paprikasaus moet ook weer gemaakt worden

wel een grote ketel in een keer hé.

Patrick ook niet als jij je bus leegmaakt? 

Ik zie de topic weer niet meer staan op het beginblad. Jeetje. Weer

zoeken langs een andere weg.

00006weekend.png

Sage

• 

11K Messages

Nee Josette ik lag droog maar het was bijna nat omdat de woef op mijn buik kwam dabben grrrrrr. 

Nu de pijn ja is er nog maar word wel wat minder het trekt zo nog in mijn buik en enkel de nacht lig ik nog hoog omdat ik geen adem krijg anders. En dat zal nog ff duren vrees ik omdat alles toch terug op zijn plaats moet komen.

Sage

• 

7.2K Messages

Hey, ook een goede dag aan allen.

Josette, de kookmoeder  😋

Patrick, ge moet uwen hond leren buiten dabben ... onze woef komt trouwens niet binnen.

Strakjes verder doen .. Nog veel werk ...

Sage

• 

11K Messages

Ja Stefaan en ze kreeg naar haar voeten van mij want het resulteerde erin dat ik om 8 uur op was. Nu kan ze er ook weinig aan doen want ze weet niet wat er aan de hand is dus ja was haar vergeven. 

Josette is altijd in de weer voor lekker eten te maken 😛 

Éclaireur expérimenté

• 

1 Message

Goedemorgen! 

Hopelijk klaar het weer hier een beetje op want het is redelijk koud 😨

Pisteur confirmé

• 

7 Messages

il y a 5 ans

Goeiemiddag 

Apprenti pisteur

• 

2 Messages

il y a 5 ans

Wanneer begint de Belgische voetbal op Orange en wat is de prijs 

Sage

• 

11K Messages

@0489537301  ten eerste zou je beter je gebruikersnaam aanpassen daarom beter ook je account laten blokkeren want je gsm nummer staat open en bloot op een openbaar forum. Ten tweede post je je vraag in een onderwerp die speciaal door personen is aangemaakt als kletshoekje. Jou vraag past daar niet tussen. beste dus nieuw account met een nieuw onderwerp in een nieuwe topic. 

Sage

• 

7.4K Messages

@patrick2  bedankt voor je antwoord aan die mijnheer!

Sage

• 

7.4K Messages

@patrick2  fijne avond.

Mijn lamp is echt uit, die kl .................... zon.

En dan ook nog die corona die overal zeer erg wordt.

Tot morgen. 

Sage

• 

7.2K Messages

@Josette 

Neen, ik ben niet met vakantie .... Ik heb het gewoon heel druk momenteel ... gisteren helemaal niet op PC geweest, vandaag ook nu nog maar pas ...

Dat is dikwijls zo met gepensioneerden .. Je hebt zelf een hele waslijst aan jobkes die "ge wel eens ging doen als ge met pensioen waart" .. Wel die worden momenteel aangepakt .. Dan zijn er de kleinkinderen ... en tenslotte nog de gewone hobby's en sportactiviteiten ...

En is ne mens zijn pijpke op het einde van de dag wel eens uit  ....

Sage

• 

11K Messages

@Josette  geniet van jullie avond en ga lekker op de zetel liggen. 

Niet te veel over nadenken die Corona toestanden doe ik ook niet maar lees het wel. 

Tot morgen Josette. 

Apprenti pisteur

• 

1 Message

il y a 5 ans

Goedemorgen!

Sage

• 

7.2K Messages

@isabel_verriet  schreef:

Goedemorgen!

Hoi, jij bent er ook vroeg bij 😉

Of laat ... net als ik ... Het is maar hoe je het bekijkt !!

In ieder geval: jij ook een goedemorgen hé. En ook voor alle anderen die dit pas binnen enkele uren gaan lezen: goedemorgen 😁

Sage

• 

7.2K Messages

@isabel_verriet 

En ik zie net dat je helemaal gloednieuw bent hier, dit was je allereerste post. Welkom hier op Tribe, een forum voor klanten en door klanten.

Ik zou zeggen, lees eens goed de welkomstberichten en de richtlijnen voor een correct forumgebruik door die je via het hoofdscherm kan vinden.

Moest er alsnog iets niet duidelijk zijn of je kan iets niet vinden, aarzel niet om hier dan uw vraag of probleem te posten. De rest gaat dan vanzelf 😉

Apprenti pisteur

• 

1 Message

il y a 5 ans

Beste, ik snap niet hoe de comunity werkt, dus neem me niet kwalijk dat ik mijn vraag op de verkeerde plaats stel. Ik wou mijn flybox verbinden met mijn nintendo switch maar ik heb NAT D. Ik heb online gelezen over publieke ip enzo maar ik snap er niks van. Wat moet ik doen? 

Sage

• 

7.2K Messages

@DimitriM 

Uw vraag hoort bvb thuis in de rubriek "Mobiel" - "Netwerk".

Je kan ze bvb daar opnieuw posten, maar eerst zou je eens via de "zoek" functie kunnen zoeken naar antwoorden die reeds over dit onderwerp gegeven zijn, je bent niet de eerste met die vraag.

Kort gezegd zal je de klantendienst moeten contacteren om een setting in uw profiel aan te passen, dat kun je niet zelf. Vele medewerkers zullen zeggen dat het niet kan of mag, maar dat is onzin. Het mag wel en het kan wel.

Veel succes.

Sage

• 

11K Messages

@DimitriM  blijkbaar snap je hoe het forum werkt anders stel je je vraag niet. Je hebt mij ook een persoonlijk bericht gedaan met dezelfde vraag . Lees eens mijn topic wat ik er over gemaakt heb ? 

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Een-persoonlijke-mail-sturen-naar-de-Tribers/m-p/73835#M8174

Sage

• 

7.2K Messages

Hier is het nog wel drukkend warm, maar momenteel zijn de wolken hier wel volop aan het wenen ... Het valt er met bakken uit ....

En in de verte is het aanhoudend aan het grommelen ...

Sage

• 

11K Messages

@Cdt24801  hier is de kraan net gesloten maar die stond echt volle bak open. Het rommelde vanuit keulen tot hier het leek wel oorlog. Maar alles is voorbij. 

Pisteur confirmé

• 

6 Messages

il y a 5 ans

👍

Sage

• 

7.2K Messages

@Josette en alle anderen,

Vandaag met de moto gaan trainen en heeft toch wel flink gemiezerd onderweg en warm was het niet. Ik denk dat het vandaag wel een iets betere dag was voor u. Of was het daar in het oosten ander weer?

Sage

• 

7.4K Messages

@Cdt24801  en alle anderen,

hier was het weeral 25° buiten dus nog niets

en nu nog niet koud wel heel fele wind dus ook géén fietsoptie.

Zal wel fijn geweest zijn op de moto.

Fijn dagje iedereen.

Sage

• 

11K Messages

@Josette  een goedemorgen. Hier is het geen 25 graden het zal eerder een graad of 20 zijn en ja veel wind. 

We zijn al weer halverwege de week dus het is woensdag en zagen er dus een stuk uit vandaag. 

Sage

• 

7.4K Messages

@patrick2  goedemiddag hé.

Was gisteren vandaag iets minder. 😛

Sage

• 

7.2K Messages

Hier is het vandaag ook alweer wat frisser en veel wind ...

Loading...