annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung Galaxy Buds Pro

Topic gestart op: 20-08-21 18h13

Antwoorden: 2 antwoorden

SAMPro
Gewaardeerd verkenner

Samsung Galaxy Buds Pro

Weet Orange ondertussen ook al dat de prijssetting van de 'Samsung Galaxy Buds Pro' (159€), duurder zijn dan de nieuwere 'Samsung Galaxy Buds 2'. Deze laatste zijn dan wel geen Pro's maar de nieuwere Buds 2 kunnen wel ALLES dan wat de voorgaande Pro versie aan kan/kon... En de 'Samsung Galaxy Buds 2' koop je nu reeds @ 149€!!!

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Mientje
Aspirant verkenner

Het is altijd interessanter voor een verkoper om een “pro” toestel duurder te verkopen dan een “gewone” versie ook al is deze een nieuwere versie

0 pluimen
SAMPro
Gewaardeerd verkenner

Ik begrijp je reactie @Mientje... Maar de nieuwere Galaxy Pods 2, kunnen in dit geval hetzelfde (of eigenlijk zelfs meer) & zijn beter in alle opzichten... Dat Orange van hun stock vanaf moet & liefst aan de hoogst mogelijke prijs...; ook dat begrijp ik... Maar ik denk (als men ietwat "slim" is in dit geval) dat een flinke prijsdaling toch de oplossing gaat zijn, om er nog ietwat op te kunnen verdienen; want Samsung komt binnenkort toch nog met een stevig offensief & zo meteen kunnen ze die dingen mss enkel nog gratis bij een toestel gaan weggeven... toch?!?

Bizarre Logica of Rare Marketing..., wie zal het zeggen?! Ik stel enkel vast...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen