Pisteur vétéran
•
81 Messages
Survey Orange: niet elke klant mag mening geven blijkbaar
Ik kreeg de survey van Orange waaraan ik kon deelnemen tot eind juli. Deze zou +/- 12minuten duren om in te vullen. Ik kreeg gisteren een reminder hiervoor, dit kon tot 31/07 ingevuld worden.
Ik wou graag mijn mening geven over een paar zaken waarover ik echt niet tevreden was.
Maar na amper 1 min parameters invullen over mijzelf (vrouw, leeftijd, burgerlijke status ed) ik kreeg de mededeling dat ze al genoeg meningen hebben van mensen die een profiel zoals ik hebben.
Na 1min was de survey al afgelopen: ik heb dus mijn mening als klant gewoon NIET kunnen geven, ik mocht niet meedoen "We hebben al genoeg inzendingen van mensen met een profiel zoals u".
Een échte schande.
Hoe is dit mógelijk?? Dus mijn mening wordt niet meer gevraagd en mijn ervaring zal dus niet worden meegenomen??
patrick2
Sage
•
11K Messages
il y a 4 ans
@Leentje1973
Het markt onderzoek waar je aan deelgenomen hebt is waarschijnlijk van een onafhankelijke firma die deze onderzoeken doet voor Orange of om te kijken hoe Orange verbeterd kan worden. Het zou kunnen natuurlijk dat dit ook rechtstreeks van Orange komt om op die manier achter de meningen te komen maar ik vermoed van niet.
Het onderzoek zal waarschijnlijk niet geheel in het kader hebben gestaan over de tevredenheid van Orange maar over bepaald andere zaken die belangrijk zijn. Met bepaalde vragen en profiel opbouw kunnen hun die meningen bundelen en ja als er genoeg is dan houd het op. Dus ik zou zeggen voor de volgende keer iets sneller reageren zodat je toch je mening er over kan geven.
11
LaurensV
Éclaireur novice
•
1 Message
il y a 4 ans
Gebeurt wel vaaker met alle soorten survey's.
Vaak geven ze een maximum aantal personen aan.
Als er een probleem is met een dienst ofzo ben ik er zeker van dat u daarvoor wel naar de klantendienst kan bellen 🙂
0