Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-01-20 22h15
Antwoorden: 7 antwoorden
Hoi @Totem
Hier ben ik nog eens met een suggestie.
Het gebeurt al eens dat ik een tijdje niet op Tribe ben geweest of dat er op een korte tijd heel veel gebeurd is.
In dat geval zijn de lijsten met "nieuwe topics" en "nieuwe antwoorden" niet lang genoeg. Als ik dan toch alles wil nagaan moet ik categorie per categorie opendoen en dan kijken of er iets vetgedrukt staat. En dat desnoods enkele pagina's ver ...
Zou het niet mogelijk zijn om ergens een button te plaatsen met "ongelezen posts en antwoorden" waardoor er een view opengaat met enkel de door mij ongelezen items? Desnoods onderverdeeld per categorie, maar wel alles in één view?
Dat is dus niet hetzelfde als de klok bovenaan, die geeft enkel items weer waar ik zelf al aan heb deelgenomen of waarin ik gementioned wordt.
Hoi @Totem
Hier ben ik nog eens met een suggestie.
Het gebeurt al eens dat ik een tijdje niet op Tribe ben geweest of dat er op een korte tijd heel veel gebeurd is.
In dat geval zijn de lijsten met "nieuwe topics" en "nieuwe antwoorden" niet lang genoeg. Als ik dan toch alles wil nagaan moet ik categorie per categorie opendoen en dan kijken of er iets vetgedrukt staat. En dat desnoods enkele pagina's ver ...
Zou het niet mogelijk zijn om ergens een button te plaatsen met "ongelezen posts en antwoorden" waardoor er een view opengaat met enkel de door mij ongelezen items? Desnoods onderverdeeld per categorie, maar wel alles in één view?
Dat is dus niet hetzelfde als de klok bovenaan, die geeft enkel items weer waar ik zelf al aan heb deelgenomen of waarin ik gementioned wordt.
Ugh @Cdt24801,
Het wordt genoteerd !
Totem's groetjes,
Totem
@Cdt24801 dat is een heel goed idee. Ik ben ook niet altijd op de tribe en dan is het inderdaad heel makkelijk om het op die manier te doen. Ik sta er 100 % achter !!!!
@Cdt24801 schreef:
Ik had niet anders verwacht van u 😋
En natuurlijk een dankuwelletje met pluimpje hé
Voor alle duidelijkheid, ik was dus niet aan het vissen naar een pluimpje, ik bedoelde dat ik aan u een pluimpje gegeven heb.
Verduidelijking voor al diegenen die het verkeerd opgevat hebben ... 😋
P.S. Wat niet wil zeggen dat ik niet blij ben met uw pluimpje hé. Het is dus niet echt nodig om het weer weg te halen ...😇