annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wedstrijd Tribe !

Topic gestart op: 16-04-24 16h19

Antwoorden: 32 antwoorden

RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Wedstrijd Tribe !

Hallo,

Het is een tijdje geleden dat ik jullie een kleine wedstrijd wilde aanbieden 😊

Je vindt hieronder 5 vragen en als je ze goed beantwoordt, maak je kans op een fles wijn van ons Orange thank you team als bedankje, of 25% korting voor 6 maanden op je mobiele abonnement!

Er worden 12 winnaars willekeurig getrokken uit degenen die de juiste antwoorden geven 😉.

2 mensen winnen een fles wijn en 10 mensen krijgen korting op hun mobiele abonnement.

Dit zijn de vragen:

  • Hoeveel super users zijn er in de Tribe community?
  • Noem een nieuwe moderators?
  • Wat is de naam van het mobiele pakket met 300GB?
  • Noem een eco-tip aangeboden door Totem
  • Noem een ecologisch initiatief van Orange in 2023

De wedstrijd sluit op 30 april en de winnaars worden op 2 mei bekendgemaakt.

Het is aan jou!

Rizlaine

Labels (1)
32 ANTWOORDEN 32
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@fregilcy Ik weet al hoe het zit ben zeker niet ongerust hoor . En geeft me een enorm goed gevoel aan iedereen zie  de blije gezichten van de mensen zo voor mij . Het is trouwens een prachtig prijs bedankt @RizlaineB @dat je deze wedstrijd hebt georganiseerd, en de tijd hebt erin gestoken . Fijne dag aan iedereen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

RizlaineB
Community Manager
Community Manager

@Tinneke2 , @fregilcy Ik neem contact op met elke winnaar via een privébericht  😉

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@RizlaineB Oké dank  u.  Fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

Wie zou er gewonnen hebben ik hun het dan ook iedereen. Fijne dag en succes 🤞

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

Mijn antwoorden:

  • 1. Er zijn 5 users @Cdt24801  @Josette @patrick2 @Gregory en @bulrog 
  • 2. @YannickV is nieuwe moderator sinds 23 februari 2024 
  • 3. Go Extreem met 300 GB .
  • 4. Het is raadzaam om je jouw Gsm op vliegmodus te zetten voor het slapen 🛌 gaan . Het is een klein gebaar 😉

5.Re-programma ;Orange neemt je oude 📱 terug en geeft je in ruil een prachtig 😍 korting tot wel 500 Euro 💶 op je nieuwe smartphone 📱.Zo recupereer je een deel van je investering; goed voor het milieu en tegelijkertijd goed voor je bankrekening 🏦.! 
Daarbovenop stoten we 2 Euro 💶 aan Natuurpunt om te investeren in meer biodiversiteiten . 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen