Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
knolleke
Ervaren verkenner

Analoog tv via love duo

OPGELOST

Daar wij bijna geen tv meer kijken zou ik willen stoppen met love trio en overgaan naar love duo.

Maar de regionale tv vind ik nog wel interessant. die kan ik nu ook ontvangen via analoog (nu digitaal maar zonder decoder) maar blijft dit dan ook nog indien ik naar love duo overstap?

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Glennclaes1986
Ervaren verkenner

Ik geloof dat je altijd analoog kan blijven kijken 

0 pluimen

@Glennclaes1986  

Dat is niet waar wat je daar zegt. Als je tv opzegt dan zal Telenet een filter komen plaatsen om het signaal uit te schakelen. Dit om zwart kijken te voorkomen. En ik kan het weten aangezien ik voor Telenet gewerkt heb. Wanneer de filter geplaatst wordt is te zien dat kan een week nadien zijn of een dag nadien maar geplaatst wordt die zeker. 

Maar zolang je klant blijft zal die niet snel komen omdat je altijd nog in de toekomst kan beslissen om dan toch nog tv te nemen. Dus als je opzegt zal het niet zo snel erop aankomen dat er een filter komt. Als je alle diensten opzegt ja dan is het natuurlijk signaal afsluiten. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Gregory
Leidende sjamaan

@patrick2 Die @Glennclaes1986 heeft 28 posts gedaan in 20 min

0 pluimen

Ik begrijp eigenlijk niet goed wat daar mis mee is.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen