annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

AndroidTV geen app beschikbaar in de Google Play Store

Topic gestart op: 02-12-23 20h59

Antwoorden: 4 antwoorden

joen
Aspirant verkenner

AndroidTV geen app beschikbaar in de Google Play Store

Hallo,

nieuwe klant hier. Ik heb zo'n nieuwe decoder en zou graag mijn opnames ook kunnen bekijken via onze AndroidTV, maar de app 'Orange TV Plus Belgium', die ik wel op mijn GSM kan downloaden, kan ik niet terugvinden op de Play Store van Google. En neen, ik wil niet streamen van mijn GSM naar de TV, dat is gewoon een nodeloze omweg en vraagt dan nog eens extra moeite.

Kan die app niet beschikbaar gemaakt worden voor andere televisietoestellen in huis.

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Thomas_D_W
Veteraan verkenner

Een veelgestelde vraag.

Technisch gezien is het voor Orange geen zware investering. Echter is het geen prioriteit voor Orange.

Blijkbaar geven ze de voorkeur aan om  VOO-pakketten te ondersteunen via de android box. 

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@joen  een goedemorgen,

ben je deze al eens gaan lezen?

En deze?

Klik maar op de blauwe deze.

Succes. 

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
joen
Aspirant verkenner

Dag Josette,

Ja dat heb ik, maar dat is spijtig genoeg geen oplossing, ik wil gewoon de app en NIET streamen.

Ik heb een tv met Android, waar je perfect apps op kan installeren, zo heb ik al enige tijd de apps van vrt, vtm en play. Tot voor kort stond daar ook de app van Telenet bij, maar door de switch naar Orange heeft dit geen nut meer. Maar dat geeft aan dat het technisch wel mogelijk moet zijn.

Maar de app van Orange is dus niet beschikbaar voor televisies met AndroidTV.

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

`Dag @joen ,

De Orange TV app is inderdaad NIET beschikbaar voor AndroidTV of TV toestellen in het algemeen, enkel voor GSM/tablet. Via de computer/laptop kun je werken via de website https://orangetvplus.be/, louter ter info.
Of er plannen zijn om dit in de toekomst beschikbaar te stellen, geen idee 😅. Vermits je bij Orange kunt kiezen voor TV-Lite (TV zonder decoder, enkel via de app) zouden ze inderdaad beter eens werk van maken om de app op een TV toestel te kunnen installeren zodat je niet telkens moet beginnen casten. Dan zou het in jouw geval ook een pak makkelijker zijn om op meerdere TV toestellen te kunnen TV kijken zonder telkens een extra decoder te moeten voorzien.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen