annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Androidbox

Topic gestart op: 24-01-24 03h02

Antwoorden: 7 antwoorden

Stef_Malle
Gewaardeerd verkenner

Androidbox

OPGELOST

De overschakeling naar de androidboxen met de te verwachten kinderziektes en de recente technische netwerkproblemen hebben geleid tot het regelmatig resetten van de decoder.

Vervelend daarbij is dat het 'home'scherm (onder oranje knop) ook terug naar een standaard indeling veranderd.

Is het mogelijk om de persoonlijke instelling van dit scherm ergens te bewaren om te vermijden dat dit telkens weer handmatig opnieuw ingedeeld moet worden?

Als deze mogelijkheid niet bestaat, kan die bij een volgende update toegevoegd worden?

 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

ipv te resetten, doe eens power off, minuut wachten en terug power on

persoonlijke instellingen worden dan bewaard, bij een reset niet

Ik heb die in een jaar een paar keer power-off, power on moeten doen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Gregory
Wijze
Wijze

ipv te resetten, doe eens power off, minuut wachten en terug power on

persoonlijke instellingen worden dan bewaard, bij een reset niet

Ik heb die in een jaar een paar keer power-off, power on moeten doen

Stef_Malle
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de bruikbare tip.

Tegelijkertijd blijf ik toch overtuigd dat het opslagen van persoonlijke instellingen een meer volledige oplossing lijkt te zijn.

Zo heb ik bij geassisteerde probleemoplossing wel degelijk een aantal keer een reset moeten uitvoeren om tot een oplossing te komen.

Op die manier wordt uw werkwijze overruled en blijft mijn origineel ongemak.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Van modems/routers kun je de config op je PC opslaan - maar die hebben een web interface.

De decoder heeft die niet, @Stef_Malle Kan ik ook niet doen op mijn TV

0 pluimen
Stef_Malle
Gewaardeerd verkenner

Die redenering kan ik zeker volgen maar dan stel ik me de vraag of de USB-poort en een extern geheugenstickje niet als back-up gebruikt kan worden?

Ik heb te weinig detailinformatie over de verschillende mogelijkheden maar laat mij graag informeren door mensen die die inzichten wel hebben, waarvoor dank.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen