Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-10-19 19h25
Antwoorden: 8 antwoorden
Mijn partner zou wensen overstappen naar Orange voor het volledige pakket (vaste tel, gsm, internet en digitale TV).
Hij is nu momenteel klant bij Telenet en daar maakt hij regelmatig gebruik van hun app yello-tv om toch op de baan of op reis wat tv te kunnen kijken en eventueel de digicorder te programmeren/raadplegen.
Bestaat zoiets gelijkaardigs bij Orange?
Ugh @JohanD
Onze Orange app, werkt inderdaad hetzelfde, beperkter.
Thans zijn er verschillende manieren om nog TV te kijken: https://stievie.be/ 😉
Zonnegroet
Totem
@JohanD ik heb hier al eens een post over gedaan als suggestie bij Orange. Maar blijkbaar komt er nog niks uit de bus hier over. Zou zeggen maak hier ook een suggestie van want hoe meer mensen misschien meer kans.
@patrick2
Hoe maak ik een suggestie hiervan?Zou dit alleszins graag hebben zoals ik bij t€l€n€t heb op de laptop via yelotv.be/yeloplay.be (kleine correctie dus op mijn oorspronkelijke post! is NIET de bedoeling via dat petieterig schermke van smartphone noch tablet maar WEL via mijn XXL laptopscherm → beperkingen zicht)
Je maakt een suggestie door een nieuwe thread te starten in de gepaste rubriek ("Love" => "TV" bvb) met als titel "Suggestie voor TV app" of iets in die aard. Daarin zet je dan uiteen wat uw wensen zijn, of beter gezegd, welke suggestie je hebt voor Orange om iets te maken of verbeteren.
EDIT: en in die suggestie even @Totem mentionen (zoals ik hier net gedaan heb) om de aandacht te trekken is ook nooit verkeerd.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |