annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coax kabel op straat los gerukt door werkzaamheden aan de straat

Topic gestart op: 02-10-23 11h06

Antwoorden: 10 antwoorden

brucejones
Gewaardeerd verkenner

Coax kabel op straat los gerukt door werkzaamheden aan de straat

Beste, 

 

Tot hiertoe was ik best tevreden over de diensten van Orange. Maar nu er zich eens een ernstig probleem voordoet besef ik hoe zwak jullie dienstverlening is. 

Zoals je uit het onderwerp kunt opmaken, zijn hier dus werken aan de gang in de straat. Koning Albertstraat 4 9310 Moorsel. Deze firma Aclagro heeft hierbij op donderdag 28 september 23 kabels kapot gerukt tijdens deze werken. Deze mensen hebben meteen telenet verwittigd en een tijdje later was hier een technieker terplaatse die dit heuvel kwam oplossen.

Ik had ondertussen ook al 5 keer naar Orange gebeld om mijn klacht te melden, de gesprekken werden telkens afgekets wanneer er juist een afspraak moest gemaakt worden om te komen kijken. Als het dan toch eindelijk gelukt was, was mijn verbazing groot dat ik nog een volle week moest wachten vooraleer er iemand kon komen om dat vast te stellen. Om dan op zijn beurt dat door te geven aan telenet om het te laten repareren, want blijkbaar gaat het hier over aluminium kabels waarvoor Orange niet de tools heeft om deze te herstellen. Dat is wat jullie dienst mij vertelde. Dit allemaal terwijl die technieker van telenet ondertussen mijn buurman zijn kabel aan het repareren was, want hij is telenet klant. Mijn kabel lag naast mijn buurman zijn kabel ook kapot getrokken, doch daar kwam hij niet aan want ik ben Orange klant. Dat gaat er bij mij niet in, zeer ontevreden. 

Mijn afspraak met de technieker is ondertussen al 3 dagen eerder. Dat jullie geen techniekers hebben die vluggere interventies voor soortgelijke problemen te kunnen uitvoeren hebben, begrijp ik niet. Maar ik kan u wel zeggen als het dan niet opgelost geraakt, dan zal u mijn naam uit uw klanten bestand zien verdwijnen. Het kan jullie hoogst waarschijnlijk niets schelen wat ik hier nu neerpen, maar in dit geval scoren jullie zeer slecht. Klant onwaardig. 

Vandaag 2 oktober heeft de technieker langs geweest. Geluk dat verleden week een andere technieker van telenet zo goed was van mijn kabel ook voorlopig aan elkaar te zetten, zodanig dat ik toch terug tv en internet had. De kabel echter moet terug ontkoppeld worden om die in een klaar liggende pvc buis te steken. Welke de firma aclagro reeds klaar gelegd heeft. Hier zullen jullie niet lang moeten talmen want volgende week maandag komen ze hier al de stoepen beton gieten. Graag zou ik weten welke compensatie jullie geven voor het ongemak die ik ondervonden heb. Zonder tv en internet voor die dagen. 

Mvg Luc Van Holsbeeck ‪**bleep**9‬ 

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Josette
Wijze
Wijze

@brucejones goedenavond,

heel jammer jouw verhaal hier te moeten lezen,

maar wat een nevenfirma fout doet daar kan Orange niet voor opdraaien.

Wij zijn hier ook klanten net als jij. 

Dus neem contact op met de mensen die alles naar de filisteinen hebben geholpen.

Ik hoop voor jullie dat het snel is opgelost.

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
brucejones
Gewaardeerd verkenner

Misschien mijn antwoorden eens allemaal lezen, dan zal u het misschien begrijpen,waarom ik zo reageer. 😉 

0 pluimen
digiboy40
Leidende verkenner

Wat ben ik toch blij...ik heb nergens kabels 🙂

Internet: 4G Flybox Orange 

TV: Satelliet tv Scherm­afbeelding 2023-01-16 om 18.59.50.png

 

brucejones
Gewaardeerd verkenner

Kostenplaatje? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen