Pisteur confirmé
 •Â
9 Â messages
Decoder reboot zeer regelmatig tijdens het TV kijken
Regelmatig reboot de decoder tijdens het TV kijken en blijft dit meerdere malen doen. Kan tot 20 minuten duren. Niet zo leuk als je iets aan het volgen bent.
Pisteur confirmé
 •Â
9 Â messages
Regelmatig reboot de decoder tijdens het TV kijken en blijft dit meerdere malen doen. Kan tot 20 minuten duren. Niet zo leuk als je iets aan het volgen bent.
TomN
Employé Orange
 •Â
198 Â messages
il y a 7 ans
Hoi Peterdieltjens,
Valt hij gewoon uit (je ziet de ledjes op de decoder wegvallen) of herstart hij effectief?
Indien hij uitvalt: Test eens op een ander stopcontact (indien verbonden via een verdeelstekker, rechtstreeks op een stopcontact aansluiten). Eens kijken of het kabeltje voor de stroomtoevoer nog wel goed insteekt. Ook eens kijken of het knopje van de schakelaar niet per ongeluk ergens tussen geplet zit, dat heb IK al eens voorgehad 🙂
Indien hij herstart: Bellen naar technische ondersteuning, want in dat geval moet er eens gekeken worden wat er gaande is 🙂
4
0
Ayah
Pisteur expérimenté
 •Â
13 Â messages
il y a 7 ans
Is het opgelost bij jou @peterdieltjens? Hier het hetzelfde probleem en blijft aanhouden ondanks dat Orange is langs geweest. Softwareproblemen was hun antwoordt. 2 dagen later doet hij het weer niet meer.
2
0
peterdieltjens
Pisteur confirmé
 •Â
9 Â messages
il y a 7 ans
Hey Cornelis,
bij mij zou het de stroomkabel zijn. Ze gaan mij een nieuwe opsturen.
Groeten Peter
21
0