Profil de stefanvb

Pisteur expérimenté

• 

14  messages

lundi 12 novembre 2018 21:44

Fermé

Decoder slaat vaak vast

Tv box slaat 4x per week vast schijfruimte 80 procent. Staat in openkast dus genoeg ruimte ivm warmte. Ben t beu aan t worden. Binnenkort telenet maar terug nemen. Internet is ook een ramp zeker draadloos. 

Solution acceptée

Sage

• 

11K  messages

il y a 7 ans

@stefanvb het beste is eens de klantendienst te bellen . Eventueel dat er ook een meting gedaan kan worden of uw inkomend signaal voor het internet nog goed is. Betreft uw decoder deze omruilen voor een andere. 

Pisteur confirmé

• 

7  messages

Goedemorgen 

hier dag 3 zonder tv decorder liep al redelijk veel vast (4x op een week) sinds maandag niets meer met klantendienst getelefoneerd maar “den achterdienst” is er met bezig pfffff 

Apprenti guérisseur

• 

244  messages

@Veerle67 heb meer dan 2 weken moeten wachten alvorens die bewuste achterliggende dienst mij opbelde met een of ander verhaal dat eigenlijk langs geen kanten klopt. Het komt er op neer dat men vraagt om nog meer geduld te hebben het houdt ergens op natuurlijk. Maar blijf bellen tot ik een nieuwe krijg zonder kuren anders zullen we naar de ombudsman telefonie moeten gaan. Goedkoper of niet je moet zonder ergeren en zorgen kunnen tv kijken. 

Pisteur confirmé

• 

7  messages

Vandaag dan maar weer getelefoneerd de zaak zou naar boven zijn gebracht op de stapel van de achterliggende dienst hopelijk vandaag een telefoontje. Aanvraag voor een nieuw toestel kan niet door de klant gedaan worden maar wel door de achterliggende dienst nog 1 dag geduld maar ga al op zoek naar een andere provider denk ik wel zeer jammer na zovele jaren trouwe klant 

Pisteur confirmé

• 

7  messages

@Movieman heb jij mms een adres ofzo voor de ombudsman telefonie 

Apprenti guérisseur

• 

244  messages

• heer Luc Tuerlinckx, Ombudsdienst voor telecommunicatie, Koning Albert II-laan 8 bus 3, 1000 Brussel ;
  • per fax, op het nummer 02 219 86 59 ;
  • via indiening van de klacht in de kantoren van de Ombudsdienst tijdens de openingsuren (van 9.00 tot 17.00 uur).

BlindSurfer, Februari 2006

Ombudsdienst voor telecommunicatie

Apprenti guérisseur

• 

244  messages

il y a 7 ans

Dat de decoder regelmatig eens vast loopt is bijna part of the game aan het worden waarbij je dan ook steeds moet heropstarten = gevolg van de digitale vooruitgang zeker. Maar 4 x per week is toch wel erg veel. Wat WiFi betreft zijn er zoveel factoren die meespelen en een storende rol kunnen hebben. Een nieuw aangekocht toestel enz. hierover kan je veel info terug vinden op internet of een heropstart van je modem zelf kan nooit kwaad. Goede app. om eens alles na te gaan en waar ik zelfs mijn modem mee kan bijsturen WiFi Router Master 2018 (gratis app). Zelf werk ik voor boven met WIFI powerlines en daarbij een giga switch. Bij goedkopere providers is het altijd handig dat je zelf wat opsteekt via diverse kanalen gaat in sommige gevallen sneller dan klantendienst bellen. Laat ons hopen dat je snel een bevredigende oplossing vindt. WiFi problemen is dat wat het meeste voorkomt kan er ook van meespreken tenzij je een vaste utp-kabel kan trekken. 

Pisteur expérimenté

• 

14  messages

Die app vindt ik toch niet terug direct.

Apprenti guérisseur

• 

244  messages

Vind je terug in play store als je als zoekterm WiFi router master in geeft. (staat op 2). Er staat verder nog bij WiFi Booster - internet speed & wifi manager (score 4,6) een lichtblauwe app. met oranje. 

Apprenti guérisseur

• 

244  messages

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wifimanager.wifianalyzer.wifibooster.speedtest

Hierboven de link naar die app. zo zal je die makkelijker terug vinden. 

Loading...