annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Enkel TV zonder internet

Topic gestart op: 02-10-23 21h13

Antwoorden: 5 antwoorden

Marijkeu
Aspirant verkenner

Enkel TV zonder internet

OPGELOST

Hoi

Ik ben momenteel nog bij een andere provider voor TV en overweeg over te stappen.

Kan ik mijn TV overzetten naar Orange, zonder bij Orange internet te nemen? (internet zou ik bij mijn huidige provider behouden, ik heb wel een mobiel abonnement bij Orange).

Alvast bedankt.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Marijkeu 

Heel simpel , nee.

Je tv zit in een pack bij orange en je kan deze niet apart nemen enkel als je een pack neemt. Dus je bent verplicht internet erbij te nemen. Je bent dus niet verplicht mobiel erbij te nemen dus dan pak je een duo pack , neem je mobiel erbij hebt een trio pack.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt ook overwegen om ook vast internet bij Orange te nemen, @Marijkeu : 40 EUR/maand voor 150 Mbps

Dan - afhankelijk of je een special edition abonnement hebt voor mobiel of niet - kun je ook nog een extra korting krijgen op je mobiel abonnement

Je moet hier maar eens zien onder Love Duo Pack of Love Trio Pack Evolutie van de mobiele abonnementen en internetaanbiedingen van Orange | Orange België 

FVBIzegem
Veteraan verkenner

Beste,

Je kan ook nog het volgende doen:

Bij je huidige provider een internet only abonnement nemen en TV kijken via Chromecast

dus jouw decoder terug opsturen

Of je stapt over naar Orange, die een goedkoop en zeer goed internet only abonnement aanbiedt

groetjes

Josette
Wijze
Wijze

@Marijkeu  een goedemorgen,

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Marijkeu
Aspirant verkenner

Thx!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen