Profil de Aromatt

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

jeudi 2 janvier 2025 22:09

Enkel VRT en Canvas beschikbaar

Sinds begin december (!) enkel maar Canvas en VRT beschikbaar om te kijken. Alle andere zenders geven een zwart beeld. Als bv. VTM aan staat (met zwart beeld) en je gaat naar de gids waar de apps opstaan dan heb je wel het geluid op de achtergrond van VTM maar van zodra je naar het beeld terugkeert is het beeld bevroren. Via de helpdesk vernam ik dat ik me kon behelpen via ‘Naar zenders zoeken’ en de box terug op te starten. Maar na 1 of 2 dagen terug hetzelfde fenomeen. Uiteindelijk een goede week kwam Orange een nieuwe tvbox installeren. Maar enkele dagen later hetzelfde probleem! Ondertussen al meer dan een maand ver en nu werkt ook de tussenstap met ‘Naar zenders zoeken’ niet meer en heb dus enkel nog VRT en Canvas… Volgens de experts moet ik wachten tot op het scherm de melding van een update verschijnt.

Sage

 • 

7.4K  messages

il y a 6 mois

@Aromatt een goedemorgen,

en als je eens alle stekkers uit de uren haalt?

Je modem, router, tv en tvbox.

Wacht een 5 minuten en steek dan alles terug in, 

Geef hem de tijd om alles terug in te laden.

Succes.

Tag2023.jpg

 

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

Goeiemorgen Josette

 

Bedankt voor jouw antwoord maar sinds begin december zijn er zijn ondertussen al meer technische ingrepen uitgevoerd dan de stekkers in- en uitpluggen:

  • Dossier opgemaakt (begin december);
  • Nieuwe TV-box (geïnstalleerd door technieker op 13 december);
  • Naar updates zoeken (regelmatig);
  • Modem reset (gisteren);
  • CAS-rechten opnieuw ophalen (gisteren);
  • Zenders opnieuw zoeken (gisteren);
  • TV-box resetten (gisteren).

Alvast een fijne dag verder.

Sage

 • 

7.4K  messages

@Aromatt dan vraag een nieuwe tvbox?

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

Een nieuwe tvbox werd reeds geïnstalleerd halfweg december. Ik ben momenteel aan het uitkijken naar andere operatoren.

Sage

 • 

7.4K  messages

@Aromatt oei dat zou jammer zijn.

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

@Josette welja, als je meer dan een maand moet wachten en dan nog geen oplossing krijgt, dan heb je toch best al wat geduld getoond. Uiteindelijk betaal ik ook telkens maar netjes, zelfs ook als het nu niet werkt.

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

il y a 6 mois

Bij mij is het ook hetzelfde probleem, ze zeggen dat er een storing is en daarmee opgelost. Heeft er iemand al een oplossing?

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

Dag Peter

Neen sorry en ik heb ondertussen ook de overstap aangevraagd. In het verleden voor Orange gekozen ook omdat het Italiaans, Spaans, Duits en later ook Frans voetbal te volgen was maar ook dit is verdwenen. Nu meer dan een maand wachten op een oplossing vond ik er toch wat over. Altijd tevreden geweest anders maar ik haal geen voordeel bij de een of andere verdeler. “Ja meneer, er zijn nog 200 klachten en onze experts zoeken naar een oplossing.” Met alle respect en begrip maar ergens moet je eens knopen doorhakken.

Apprenti pisteur

 • 

3  messages

Dag Aromatt,

Mag ik vragen welke provider je nu gekozen hebt voor je tv?

Pisteur confirmé

 • 

6  messages

Ja hoor, ik heb One (Telenet) en Pickx (Proximus) naast elkaar gelegd. Aangezien ik ervaring heb met Telenet, en ook via het werk en vrienden heb ik de stap gezet. En heel groot verschil met Pickx vond ik niet buiten de downloadsnelheid die daar lager ligt bij. En ook de promoties liggen in dezelfde lijn momenteel, alhoewel mijn keuze daar niet van afhangt.

Loading...