annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan uitgesteld kijken niet langer dan 1 uur?

Topic gestart op: 19-09-18 15h01

Antwoorden: 22 antwoorden

Benn
Ervaren verkenner

Kan uitgesteld kijken niet langer dan 1 uur?

OPGELOST

Bij Telenet konden wij uitgesteld kijken (of programma in pauze zetten) verlengen tot 8 uur.
Dit is soms praktisch, want als je al 2 kanalen opneemt, dan kan je het derde kanaal op pauze zetten tot je op het einde van de avond tijd hebt om te kijken.

Nog beter zou zijn dat je zoals bij Telenet, een programma die op pauze staat kunt opnemen met terugwerkende kracht van zodra één van die twee kanalen om op te nemen vrij komt 😉

Het zijn maar voorstellen om jullie concurrentie bij te benen

0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Benn Op dit moment is dat nog niet mogelijk .Wat ik vernomen heb van Orange technieker is dat het in de test fase zit. Zou zeggen nog even geduld 😊

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
22 ANTWOORDEN 22
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Bij Telenet konden wij uitgesteld kijken (of programma in pauze zetten) verlengen tot 8 uur.
Dit is soms praktisch, want als je al 2 kanalen opneemt, dan kan je het derde kanaal op pauze zetten tot je op het einde van de avond tijd hebt om te kijken.

Nog beter zou zijn dat je zoals bij Telenet, een programma die op pauze staat kunt opnemen met terugwerkende kracht van zodra één van die twee kanalen om op te nemen vrij komt 😉

Het zijn maar voorstellen om jullie concurrentie bij te benen

Ugh @Benn,

 

Van harte bedankt voor je voorstellen, aspirant verkenner! Rake vragen trouwens! Ik heb ze reeds verstuurd naar de betrokken Orange-stamleden. De stem van de  klant is immers enorm belangrijk voor Orange.

 

Zoals je reeds aanhaalde, bepaalt de kabelnetwerkbeheerder hoeveel opnames tegelijk kan uitgevoerd worden. Er wordt onderzocht of er ruimte is voor meer...

 

Ik hoop meer van je suggesties & vragen te horen!

 

Vriendelijkheid is de grootste kracht

🏹 Totems Saluut 🏹

raskit
Veteraan verkenner

Of ineens 3 programma's tegelijkertijd kunnen opnemen, lijkt me toch nog net iets handiger.

0 pluimen
Benn
Ervaren verkenner

Wel naar ik vernomen heb is dit (3 programma's tegelijk opnemen) beperkt door Telenet. In Wallonië zouden nu al drie programma's tegelijker tijd opgenomen kunnen worden... maar Telenet wil niet dat Orange beter zou worden dan hun 😕

raskit
Veteraan verkenner

Ik dacht dat je bij Telenet toch ook maar twee dingen tegelijk kon opnemen?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen