annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe Orange TV BOX meerwaarde?

Topic gestart op: 14-11-22 20h39

Antwoorden: 7 antwoorden

BasGenk
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe Orange TV BOX meerwaarde?

Beste,

 

Ik heb een 4K tv en vroeg mij af of het een meerwaarde is om dan de nieuwe tv box van Orange aan te vragen? Gaat de beeldkwaliteit van de liniaire tv beter zijn met de nieuwe box? Of is die 4K alleen voor de apps die je op kan afspelen?

Het is per slot van rekening toch 50 euro om hem te ruilen, voor iemand die al 20 jaar klant is. Vind dit toch wel beetje triest maar oke. 

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Gregory
Wijze
Wijze

Zoals gezegd wordt er niet in 4K uitgezonden zie ch_list_tlnvl_nl.pdf (orange.be) waar je enkel HD vindt naast de zenders

De nieuwe TV box is gratis, alleen moet je 49 EUR betalen als participatie in de kosten voor de behandeling.  Deze wordt door een externe firma gedaan.  Het terug sturen van je oude decoder is ook gratis

Verder zijn de 49 EUR eenmalig

Ik heb de nieuwe decoder and I have never looked back

BasGenk
Gewaardeerd verkenner

Komt de nieuwe box dan toe met de post? Of komt een externe firma deze brengen? Wordt deze 50 euro verrekend in mijn maandelijks factuur?

Kan ik hiervoor terecht bij mijn orange winkel of alleen telefonisch aan te vragen via 5000?

 

Is de nieuwe box vlotter en sneller in gebruik?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Komt toe met de post @BasGenk . De externe firma verzendt die met bpost.

Dir 49 EUR komt op je maandelijkse factuur

Alle nodige uitleg ziet erbij.  

Aanvraag via de 5000 -zie Orange lanceert zijn nieuwe decoder ! - Tribe

Vlotter/sneller - kan niet ja noch neen zeggen,  Is wat gewoon worden- zie de tweede link in vorig bericht om te zien hoe mijn installatie verlopen is

0 pluimen
BasGenk
Gewaardeerd verkenner

Ik heb de stap gewaagd en hem aangevraagd via de website. Hopelijk zijn ondertussen alle kinderziekten er uit. Hij is precies wel stukje kleiner als de vorige.

Leden met de meeste pluimen