annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opname programmeren of bekijken vanuit buitenland?

Topic gestart op: 06-03-22 08h29

Antwoorden: 14 antwoorden

JanVC
Ervaren verkenner

Opname programmeren of bekijken vanuit buitenland?

OPGELOST

1. Wij zijn momenteel in Spanje en willen graag een opname programmeren via de App op onze Smartphone of tablet.

Blijkbaar is dit niet mogelijk of ik vind de werkwijze niet, voor zover ik merk kan je enkel een herinnering instellen.

2. Ik merk ook dat ik mijn opnames niet kan bekijken omdat ik blijkbaar niet op hetzelfde netwerk zit.

Zijn er oplossingen hiervoor.

Met vriendelijke groetjes, Jan

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Hei @JanVC antwoord mogen ontvangen.

Hier is hun antwoord ! Vertaald van het Engels tot het NL

- Met betrekking tot de huidige TV App functionaliteiten:
1. U kunt opnames plannen waar u ook bent, zolang u maar verbonden bent met het internet. Live TV kijken is echter beperkt tot de EU locatie als gevolg van inhoudsrechten.
2. U kunt geen opnames bekijken op de huidige TV App en dat zal zo blijven...


- Wat betreft de evolutie van TV producten:
1. We werken aan een nieuwe TV Box die samen komt met een nieuwe TV Plus App (voor iOS, Android en PC/Mac) die zeer binnenkort commercieel gelanceerd zal worden
2. Met deze nieuwe producten staan de opnames in de cloud waardoor je al je (gedeelde) opnames kunt bekijken vanaf elk apparaat (TV Box of mobiel apparaat met de TV Plus App).
3. Er komt binnenkort de mogelijkheid om een vervanging van uw TV Box en TV Apps aan te vragen maar we hebben nog geen datum ...

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie).

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
Josette
Wijze
Wijze

@JanVC goedemorgen, misschien is deze een optie?

Wij kijken op VTM-GO op de laptop.

Daar kan jij zelf een lijst voor je opstellen

met hetgeen je volgen wil, nadien kan je aflevering 

per aflevering bekijken. 

Ook op de tablet hoor werkt zeer goed.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
JanVC
Ervaren verkenner

Best Josette,

Klopt helemaal, gebruik dit ook wel eens, hoopte enkel dat het via orange ook zou gaan op Laptop (pc) zou makkelijk zijn en direct alles (tv gids, opnames enz..) samen onder eigen profiel.

Maar inderdaad we kunnen ons met andere middelen verder behelpen.

Bedankt om mee te helpen denken naar oplossing en nog een fijne dag gewenst.  Grtjs, Jan

Gregory
Wijze
Wijze

Normaal moet je een opname kunnen programmeren @JanVC , zelfs vanuit het buitenland

Er is wel momenteel een probleem - enkel Herinnering instellen

Als ik naar opnames ga krijg ik : Geen decoder gevonden op je netwerk.  Dit gebeurt wel vaker.  (probleem om van de Orange Server aan je decoder te geraken of omgekeerd)

Oplossing = wat uren of zelfs een dag wachten.  Komt vanzelf terug in orde

Al veel voorgehad.  Wachten helpt

JanVC
Ervaren verkenner

Bedankt Gregory, ik wacht al enkele dagen, vandaar dat ik vandaag de vraag heb gesteld.

Opname is gewoon niet te vinden als mogelijkheid.

Als dit om een probleem gaat bij Orange, dan hoop ik dat dit ook opgelost wordt.

En opnames bekijken, ja al een viertal dagen aan het proberen en telkens zelfde probleem geen decoder op dit netwerk.

We bekijken het wel, zijn hier tot eind april dus tijd genoeg om af en toe een te proberen.

 

Grtjs, Jan

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen