Pisteur expérimenté
•
14 messages
Opnames afspelen werkt niet naar behoren
Progamma's zijn opgenomen, als je ze afspeelt gebuert er niks komt regelmatig voor. Ben het beu te betalen voor iets dat al sinds het begin niet goed werkt. Ook met de app kan ik geen opnames vinden laat staan de decorder zelf.
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 6 ans
@stefanvb
Heb je al eens contact opgenomen met de klantendienst om uw decoder te laten omwisselen?
0
0
stefanvb
Pisteur expérimenté
•
14 messages
il y a 6 ans
Er is zelfs al een technieker geweest en zei dat de decorder ok was.
1
0
Seppe
Apprenti éclaireur
•
1 message(s)
il y a 6 ans
Inderdaad, daar heb ik ook problemen mee...
Er staat een vinkje bij mijn opname en als ik opname wil bekijken veranderd het beeld voor 2 seconde en dan kom ik terug in de opname menu uit... als ik dan op back blijf duwen heb ik gewoon zwart beeld en doet ie niets meer, is ook al meerdere keren voorgevallen en niet fijn als je een serie probeert te volgen... daar betaal je nochtans genoeg voor vind ik....
En nee ik heb niet te veel opnamens tegelijk want van die dag 2 programs achter elkaar op dezelfde zender..
0
0
Greavil
Pisteur confirmé
•
8 messages
il y a 4 ans
Mis ik hier iets? er staat oplossing maar ik zie geen enkele oplossing. Ik heb hetzelfde probleem, doe dezelfde dingen bij elke opname maar soms doet er eentje niets, net zoals hierboven beschreven. De decoder is reeds omgewisseld.
3
0