Funki's profile

Pisteur confirmé

• 

9 Messages

mercredi 21 février 2018 22:46

Orange TV: Traag zappen

Bij het schakelen/zappen tussen zenders duurt het gemiddeld 2-3 seconden voordat het beeld van de volgende zender verschijnt. Eventjes 'doorzappen' tussen 10 of meer zenders doe ik niet meer, want duurt verschrikkelijk lang...

Persoonlijk als ex-Telenet TV gebruiker was dit het eerste dat me opviel, naast het sync probleem beeld/geluid. Dat laatste vind ik minder erg

Hebben nog klanten dit probleem en vooral...zijn er plannen om dit op te lossen? Is voor mij wel een 'dealbreaker'.

Solution acceptée

Pisteur vétéran

• 

43 Messages

il y a 7 ans

Volgens Orange zijn ze vollop bezig om deze “schoonheidsfoutjes” te verbeteren.

Vaak helpt het wel om de stekker van de decoder eventjes uit te trekken, twee minuutjes wachten, en terug in te steken. Voor de rest is het vooral afwachten tot ze dit hebben verbeterd vrees ik. 

Pisteur confirmé

• 

9 Messages

Het toestel resetten en/of terug opstarten via 'Instellingen' hielp bij ons vooralsnog niet...

Een tijdlijn van wanneer de 'schoonheidsfoutjes' zouden worden opgelost zou het wel draaglijker maken.

Ik weet liever dat het nog een jaar duurt en dan zou ik nog klant blijven dan niets te weten...dan zoek ik een oplossing en trek mijn conclusies.

Pisteur vétéran

• 

43 Messages

Dat is inderdaad waar. Maar tot op heden weet ik nog niets van datums wanneer ze met een grote update komen. Misschien eventjes contact opnemen met de klantendienst en vragen of zij al iets meer weten hierover.

Pisteur confirmé

• 

7 Messages

il y a 7 ans

Beste, 

Ik heb hetzelfde probleem. Hopelijk is het vlug opgelost.

Ik heb even geantwoord op deze topic om me via deze weg te abonneren om dit topic te kunnen volgen. Vooralsnog lukt het mij nog niet om te abonneren op topics waarop ik niet zelf reageer.

KaDee

Chef pisteur

• 

94 Messages

il y a 7 ans

Ik denk dat het gewoon ook een beetje logisch is dat alles van de eerste maal nog niet 100% zal lopen zaols het moet, en dat het langzaam aan naar mate klanten meldingen maken over problemen. Dit zal verholpen worden. Je mag al blij zijn dat je bv; nirt bij proximus zit want daar kan zoiets soms een jaar duren. als men dan toevallig die persoon al niet heeft ontslagen.

Pisteur expérimenté

• 

19 Messages

Over Proximus kan ik niet oordelen, maar dit duurt hier bij Orange ondertussen toch ook al meer dan 2 jaar Robot fou

Chef pisteur

• 

94 Messages

ja daar heb je gelijk in maar ik wil maar zeggen. Orange begint 2 jaar geleden met een nieuw product van nul zonder enige bow how0; Ze zullen wellen enige kennis hebben, maar met die decoder die ze vroeger voor hun satelliet gebruikten konden ze al niets meer doen. Dus het zijn er geen van Telenet en Proximus dus werken deze ook weer anders. Elke operator heeft zijn fouten in de beginjaren. Maar zoals ik al zei bij proximus blijven ze er inzitten,en hoop ik dat ze hier uit gaan. Enkel de beste operator vond ik Telenet, maar werd voor mij te duur daarm ben ik naar hier gekomen. Voorlopig geen klachten buiten enkele dat is die gids die onvolledig ingevuld is soms en dat beeld van mij dat regelmatig pikkels op het scherm vertoont. En dan moet ik alle draden er uit trekken anders krijg ik het niet in orde. Ik hoop dat dit binnen een maand opgelost geraakt enders maak ik de terugreis naar Telenet. Ik ben er al 5 maal geweest. Ook spijtig geen films en voetbal daar zou pakket voor moeten komen toch zeker voor het voetbal. dus wanneer de volgende keer die rechten verloot worden en het zou niet naar Eleven sports gaan dan zou men moeten verplichten die voetbal rechten aan elke operator die deze uitzend of wil uitzenden te verkopen voor een zelfde vastgelegde prijs.

Apprenti guérisseur

• 

223 Messages

Orange is zeker niet van 0 begonnen hoor. Ze hebben Mobistar overngenomen en alle het goed/slechte van hun digitale tv intrede overgenome (inc materiaal). Digitale TV van Orange in Frankrijk al eens bekeken ? Daar staan ze al verder hoor dus ze weten goed genoeg hoe het zou kunnen...

Vele mensen gaan net naar Orange omdat ze minder moeten betalen. En waarom is dat? Net omdat al die toeters en bellen zoals films huren niet nodig zijn (Netflix, HBO, Amazon, ...)
Denk dat je met Eleven Sports het meeste voetbal van alle sportzender kunt zien, en dat gratis! 

Pisteur expérimenté

• 

16 Messages

Ter info : Mobistar is gewoon veranderd van naam ( Orange ), dus heeft juist niks overgenomen 😛 

Pisteur expérimenté

• 

20 Messages

hallo is een bedrijf van amerika die mobistar heeft overgenomen

mvg techfix orange

Pisteur confirmé

• 

9 Messages

il y a 7 ans

Ondanks dat men dit probleem heeft gemarkeerd als "Opgelost" is niets minder waar.

Het probleem bestaat nog steeds.

Had gehoopt (zoals velen waarschijnlijk) dat er na de laatste grote software update van de decoder in November beterschap zou zijn....helaas

Apprenti guérisseur

• 

223 Messages

Dit probleem is niet opgelost maar de vraagstelling wel, dat bedoelen ze.
Het "opgeloste" antwoord is dat ze er mee bezig zijn :-D.

Apprenti pisteur

• 

2 Messages

il y a 2 ans

Is dit probleem de dag van vandaag opgelost??? Wij overwegen Orange TV aan mijn GSM abonnement toe te voegen. Voor en nadelen? 

Sage

• 

7.5K Messages

Dit is iets van 5 jaar geleden, @Marjan 

Toen in in oct 2019 werd is mij dit niet opgevallen.

Ondertussen is de nieuwere android TV box uit.  Duurt het een seconde ?  Een halve ?? Nooit op gelet - is dus niet storend

Als je een TV abonnement neemt, best met vast internet en niet het TV lite abonnement want dan zit je te Chromecasten

Heb mijn oude decoder door de nieuwere vervangen Installatie nieuwe TV decoder - Tribe (orange.be)

Loading...