Pisteur confirmé
•
9 Messages
Orange TV: Traag zappen
Bij het schakelen/zappen tussen zenders duurt het gemiddeld 2-3 seconden voordat het beeld van de volgende zender verschijnt. Eventjes 'doorzappen' tussen 10 of meer zenders doe ik niet meer, want duurt verschrikkelijk lang...
Persoonlijk als ex-Telenet TV gebruiker was dit het eerste dat me opviel, naast het sync probleem beeld/geluid. Dat laatste vind ik minder erg
Hebben nog klanten dit probleem en vooral...zijn er plannen om dit op te lossen? Is voor mij wel een 'dealbreaker'.
Solution acceptée
Manu
Pisteur vétéran
•
43 Messages
il y a 7 ans
Volgens Orange zijn ze vollop bezig om deze “schoonheidsfoutjes” te verbeteren.
Vaak helpt het wel om de stekker van de decoder eventjes uit te trekken, twee minuutjes wachten, en terug in te steken. Voor de rest is het vooral afwachten tot ze dit hebben verbeterd vrees ik.
2
KaDee
Pisteur confirmé
•
7 Messages
il y a 7 ans
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem. Hopelijk is het vlug opgelost.
Ik heb even geantwoord op deze topic om me via deze weg te abonneren om dit topic te kunnen volgen. Vooralsnog lukt het mij nog niet om te abonneren op topics waarop ik niet zelf reageer.
KaDee
0
0
a148146
Chef pisteur
•
94 Messages
il y a 7 ans
Ik denk dat het gewoon ook een beetje logisch is dat alles van de eerste maal nog niet 100% zal lopen zaols het moet, en dat het langzaam aan naar mate klanten meldingen maken over problemen. Dit zal verholpen worden. Je mag al blij zijn dat je bv; nirt bij proximus zit want daar kan zoiets soms een jaar duren. als men dan toevallig die persoon al niet heeft ontslagen.
8
Funki
Pisteur confirmé
•
9 Messages
il y a 7 ans
Ondanks dat men dit probleem heeft gemarkeerd als "Opgelost" is niets minder waar.
Het probleem bestaat nog steeds.
Had gehoopt (zoals velen waarschijnlijk) dat er na de laatste grote software update van de decoder in November beterschap zou zijn....helaas
1
Marjan
Apprenti pisteur
•
2 Messages
il y a 2 ans
Is dit probleem de dag van vandaag opgelost??? Wij overwegen Orange TV aan mijn GSM abonnement toe te voegen. Voor en nadelen?
1
0