annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv app

Topic gestart op: 01-02-23 21h28

Antwoorden: 9 antwoorden

shana2
Aspirant verkenner

Orange tv app

Heeft iemand een idee wanneer er een app komt om direct via de tv te streamen in plaats van via je gsm en zo naar de tv? Dit zorgt voor veel vertraging.

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
digiboy40
Leidende verkenner

Door het ontbreken van de Nederlandse tv zenders is dit aanbod (voor mij) waardeloos omdat ik uitsluitend kijk naar RTL4-RTL5-RTL7-RTL8-SBS6-SBS9-VERONICA-VRT-CANVAS en Film1/Ziggo sport (ik ben abonnee bij Canal Digitaal via Satelliet)

0 pluimen
shana2
Aspirant verkenner

Bedankt voor de reacties. Dit is inderd

aad corect er is geen enkele orange ap die werkt via de chromcast of smart tv. Er moet altijd gestreamd worden via de smartphone maar dit zorgt wel eens voor vertraging daarom wou ik informeren of iemand een idee heeft of hieraan gewerkt word.

0 pluimen
Trickie
Veteraan verkenner

@shana2 Die vraag is hier al dikwijls gesteld. De app die ze hebben werkt enkel op een smartphone of tablet.

De app van TV-Vlaanderen kun je wel op Android TV draaien (en er is een extensie voor Kodi). Voor hetzelfde geld meer zenders en 7 dagen terugkijk-TV voor de Vlaamse zenders.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@shana2 goedemorgen,

Met de Orange TV-app stream je via een Chromecast of Google Nest Hub alles naar een smart tv.

Dan heb je de smartphone of tablet niet nodig.

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen