Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-24 18h49
Antwoorden: 2 antwoorden
Wij hebben een formule met Orange tv Lite maar merken dat deze niet naar behoren werkt. Blijft vaak bufferen wanneer we live kijken maar ook bij opnames zijn er constant haperingen. Niet fijn om zo te proberen relaxen. We hebben al vanalles geprobeerd zoals model herstarten en app herinstalleren maar weten niet meer wat we verder kunnen doen.
Aan de tv lite app wordt weinig geupdate. Dit staat nu hoog op de prioriteiten lijst bij orange. Ik heb daarom tv lite opgezegd kijk nu via de apps VRT max, VTM go, go play.
Misschien is je wifi verbinding niet optimaal
Met tv lite moet de opname verschillende malen over de wifi.
Indien mogelijk (afstand tov de modem) de 5 GHz band gebruiken. Gaat veel rapper dan de 2.4 GHz band
indien je een ethernet kabel hebt aan de tv, dan
indien ethernet kabel aan de TV en de modem verder weg staat