annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pincode orange tv app

Topic gestart op: 23-07-23 22h32

Antwoorden: 4 antwoorden

Wendyvanderauwe
Aspirant verkenner

Pincode orange tv app

Goeieavond ik wil mijn orange tv app koppelen maar ik ben mijn pincode kwijt wat moet ik doen 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

@Wendyvanderauwe 

goedemiddag,

heeft dit antwoord je niet kunnen helpen?

Zo jawel, klik dan even op als oplossing accepteren op het

antwoord wat je heeft geholpen.

Zo moeten wij niet telkens alles opnieuw zoeken en lezen gaan.

Dank je.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Beste,

Ik denk dat de vorige persoon die heeft geantwoord het verkeerd heeft begrepen. De klanten service kan je hierbij helpen. Alleen moet de backoffice je pincode wel gaan resetten. Dus als je belt zou ik zeker bellen tussen 8:00 en 20:00. Als je later belt gaat de klantenservice niet echt iets voor je kunnen betekenen. 

Je kan ook altijd 1234 proberen, dit werkt soms ook, maar als postcode en 1234 niet werkt, bel zeker naar 5000, zij zullen u helpen, er is geen andere oplossing.

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Als je de pin van de decoder bedoelt, is dit meestal je postcode

Josette
Wijze
Wijze

@Wendyvanderauwe  een goedemorgen,

Wellicht kan je hier iets mee aanvangen:

Wanneer u de pincode niet meer kent, is het best om 3 keer een foute pincode in te geven. Dan zal het toestel de pukcode vragen, en kan u achteraf zelf uw nieuwe pincode kiezen.

Opgelet: na 10 verkeerde pukcodes over de hele levensduur van de kaart wordt de kaart definitief buiten werking gesteld en moet de kaart vervangen worden.

Als u de pukcode niet meer kent of vindt, kan u deze op verschillende manieren terugvinden:

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen