annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Play Crime

Topic gestart op: 21-01-24 10h05

Antwoorden: 15 antwoorden

Vhouta
Gewaardeerd verkenner

Play Crime

OPGELOST

Net aan telefoon vernomen dat Play Crime geen zekerheid is bij Orange. 

Vind tevens ook geen livestream meer van Big Brother op Go play.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Hallo,

Hier is een artikel met de verklaring 😉

Fijne dag,

Rizlaine

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Lucifer_Morning
Gewaardeerd verkenner

En hoe krijg ik een "nieuwe" decoder? Ik ben heb iets meer dan een jaar digitale tv dus ik dacht dat ik al een redelijk nieuwe had maar blijkbaar niet... Ik heb geen zin om het via de app te doen want voor een of andere reden werkt die matig tot zwak in vergelijking met andere apps. De tv zender is toegankelijk voor IEDEREEN die digitale tv heeft, behalve klanten van Orange blijkbaar... Kom aan, er waren maanden bij dat er bijna elke week wel een of andere nieuwe zender bij kwam en dat waren allemaal "onzin" zenders (het type waar geen hond naar kijkt). Hoe moeilijk is het om Play Crime gewoon in het zenderaanbod te steken??? Bij Telenet beschikbaar vanaf de 1e minuut, Proximus idem maar niet "bij ons". Ik voel me een beetje in de kou gelaten door Orange. Ik ben mobiel al decennia lang lid (met een kleine tussenpauze bij een andere aanbieder maar dat was geen succes) en de meest logische keuze voor internet en tv was ook Orange maar als ik kijk welke zenders ik niet heb in vergelijking bij Telenet en/of Proximus begin ik toch te twijfelen. Oke, bij Orange heb ik meer keuze om binnen een bepaald budget te blijven tov de concurrentie, maar een zender waarvoor ze een hele maand reclame voor maken en die gratis in het zenderaanbod zit er gewoon niet tussen zetten??? Gebeld met de klantenservice en te horen krijgen dat het wel de bedoeling is dat Play Crime er bij komt maar dat ze zelf niet weten wanneer is te gortig voor woorden. Play Crime had vanaf de 1e minuut toegankelijk moeten zijn voor ons, punt! Dat je bij Orange niet alle zenders hebt als bij Telenet wist ik van te voren. Zo vind ik het heel jammer dat wij bijvoorbeeld geen Discovery Crime Investigation hebben, maar dat wist ik van te voren. Maar dat je een PLAY zender niet krijgt via je box en dat je het maar moet regelen via de Play app... Nee, te gek voor woorden, en eerlijk gezegd slaat Orange hier de bal GIGANTISCH mis. Dat ik het kon kijken via de app daar moest ik dan ook nog zelf achter komen want dat hadden ze bij de klantendienst niet eens gezegd. Dus nogmaals, ik heb hier geen goed woord voor over.

JRD
Ervaren verkenner

Volledig akkoord met uw opmerkingen, maar blijkbaar vindt Orange het ook nog kunnen om zo'n 7416 klanten in de kou te laten staan. 7416 keer werden de gesprekken over dit probleem reeds bekeken, te maar op hieronder ...

JRD_0-1706373695341.png

Het feit dat op een nieuwe decoder je het wel kan bekijken is ook nieuws voor mij, weeral iets dat door Orange medewerkers niet verteld werd aan de telefoon. Mij hebben ze genoeg aan het lijntje gehouden, en ik kan blijkbaar weinig tot geen geloof hechten aan hun onzin over de telefoon.

Tijd om andere stappen te ondernemen en de druk op te voeren !

JRD
Ervaren verkenner

Een geaccepteerde oplossing is het dus helemaal niet !

0 pluimen
RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Hallo,

Hier is een artikel met de verklaring 😉

Fijne dag,

Rizlaine

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen