Profil de Miebee

Pisteur expérimenté

 • 

15  messages

lundi 28 octobre 2024 15:38

TV gids

Nog iemand problemen met de TV gids?

Het uur van aanvang van een programma  vermeld in de TV gids komt niet overeen met de werkelijke start van het programma.. vb het nieuws op VRT staat in de TV gids om 14u, terwijl het wel begint om 13u.

Heel verwarrend om iets op te nemen.

Probleem doet zich voor bij VRT, PLAY4 

Vriendelijk groet.

 

Solution acceptée

Pisteur expérimenté

 • 

13  messages

il y a 9 mois

met orange gebeld en de stroomdraad uittrekken voor 5a10 seconden terug insteken en het werkt terug

bij mij lijkt het in orde

 

Pisteur expérimenté

 • 

15  messages

Heb ik gedaan, zonder resultaat. 

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

Hmmm... bijna.  Alle zenders staan nu goed, behalve VRT 1... begrijpe wie kan...

Pisteur expérimenté

 • 

13  messages

il y a 9 mois

hier ook hetzelfde probleem, programma is al gedaan wanneer het volgens de tv gids nog moet beginnen

Pisteur expérimenté

 • 

15  messages

Heel vervelend 🤨

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

il y a 9 mois

net hetzelfde hier, de tv gids geeft het programma van één uur verder aan.  Is vrij duidelijk het winteruur die er iets mee te maken heeft,'t is zondagmorgen begonnen, maar we zijn ondertussen toch al twee dagen verder, zou toch al aangepast mogen zijn...

Pisteur expérimenté

 • 

15  messages

Heb het gemeld aan Orange via Messenger .. nog geen antwoord gekregen. 😉

Pisteur confirmé

 • 

7  messages

il y a 9 mois

inderdaad, stroom van de decoder uittrekken, 10 seconden wachten, en terug in, en probleem opgelost !  tot aan de zomertijd, vermoed ik 🙂

 

Pisteur expérimenté

 • 

17  messages

il y a 9 mois

hier was het ook, gefixt door de kabel uit te trekken!!!

Ervaren verkenner

 • 

7.5K  messages

il y a 8 mois

@fideba @Miebee @Glenny91 @rafsch een goedemorgen,

dat de gids niet altijd juist is ligt buiten de handen van Orange.

Meestal ligt aan de zenders die hun juiste uren en programma's niet op tijd doorgeven.

Je kan inderdaad dit eens proberen.

Heb jullie al eens alle stekkers uit de muren heaald,

ook van je eigen toestellen GSM - TV of tablet en modem en router?

Gedurende een paar minuten dan alles een voor een er terug insteken.

Probeer dat eens en kijk wat het doet.

Heeft dit niet geholpen doe dan eens via FB-Messenger een berichtje.

Succes.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Tag2023.jpg

 

Pisteur expérimenté

 • 

15  messages

Goedemorgen, 

Na dit alles te hebben gedaan, weliswaar zonder succes, heeft het probleem zichzelf opgelost.  Sedert gisterenavond is alles terug OK. 😉

Loading...