annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv-aanbod aangepast?

Topic gestart op: 07-08-22 18h50

Antwoorden: 2 antwoorden

selleslagchris
Ervaren verkenner

Tv-aanbod aangepast?

OPGELOST

Plots zie ik vanmorgen een update bij Love Trio waarbij o.m. Kanaal Z en een paar andere zenders zijn verwijderd. Dat is een kanaal met bedrijfs- en ondernemings- en beursnieuws specifiek naar Vlaanderen gericht. Kan dit terug opgenomen worden aub ?

Waarom ? Bij Telenet hadden we dit altijd en het is voor mij een belangrijk kanaal.

Waar vind ik de meest recente programmalijst ?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
selleslagchris
Ervaren verkenner

Ja ik zie nu bij het heropstarten dat de zenders o.m. Kanaal Z opnieuw worden toegevoegd. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
selleslagchris
Ervaren verkenner

Ja ik zie nu bij het heropstarten dat de zenders o.m. Kanaal Z opnieuw worden toegevoegd. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@selleslagchris 

Via deze link kan je eens bekijken welke zenders er beschikbaar zijn in jou regio. Als ik bekijk welke zenders er bij mij beschikbaar zouden zijn dan zie ik kanaal Z er wel nog tussen staan. Of wel is dit niet meer correct of wel is er gewoon ergens een fout op dit moment waardoor de zender niet beschikbaar is. 

Je kan altijd eens je modem en decoder herstarten en zien of dit het oplost. Je kan ook nog ergens in je instellingen je zenders opnieuw laten zoeken en zien of het op die manier opnieuw terug gevonden wordt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen