annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv-camper buitenland

Topic gestart op: 08-01-24 11h08

Antwoorden: 5 antwoorden

Ca-Ed
Aspirant verkenner

Tv-camper buitenland

OPGELOST

Jaarlijks vertoef ik maanden in het buitenland op doorreis met de camper. Hier kan je maar een aantal programma's bekijken, de meeste worden geweigerd omwille van geen rechten in het buitenland. Ondanks dat ik over een smart-tv beschik kan ik de meeste programma's dus niet volgen terwijl er thuis een duur betaald abonnement staat te niksen. Bizar ten tijde van de technologie anno 2024. Biedt Orange oplossingen en/of alternatieven aan voor een betere en ruimere, lees gehele, toegang tot de zenders opgenomen in hun contractuele beloftes.

Als tweede in hetzelfde kader, wat zijn hun aanbiedingen omtrent het dataverkeer om deze programma's te bekijken. Vandaag gebruik ik datakaarten van bv. Vodafone in combinatie met een MIFI. Kostprijs 25€ voor 140GB, 28 dagen geldig. 

Alvast bedankt voor jullie feedback.  

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@Ca-Ed  een goedemiddag,

wij omzeilen dat met de VPN aan te zetten.

Proberen waard.

Succes.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Ca-Ed
Aspirant verkenner

Thanks aan allen voor de deskundige en bruikbare alternatieven. Ik heb weer wat opgestoken op niveau van een voor mij toch eerder onbekend domein. Veel lezen en opzoeken, maar daar bots je toch snel op tegenstrijdige berichtgeving. Ik ga aan de slag.

Waarschijnlijk zal het TV-Vlaanderen worden via de app ( schotel thuis is moeilijk ). In het buitenland via een datakaart bv.Vodafone, zijn echt wel goedkoop vergeleken met ons belgenland. Thuis tevens de app via draadloos internet via een onbeperkt abonnement Mobile Vikings.

groetjes met dank 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @Ca-Ed ,

Het klopt dat een heleboel zenders geblokkeerd zijn in het buitenland. Het is helaas geen beslissing van Orange maar van de zenders zelf. Zo kun je bvb ook niet alles bekijken met de VTM Go app in het buitenland.


Iets wat veel mensen doen met een camper is thuis tv kijken via TV Vlaanderen (satelliet) en een satelliet monteren/meenemen op de camper. Zo moeten ze enkel de satellietontvanger meenemen als ze op stap gaan.
TV Vlaanderen hebben ook een app versie waarmee je kan TV streamen zonder satelliet. Echter weet ik niet of deze alle zenders heeft in het buitenland.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Blijkbaar wel, @Pletse 

> Echter weet ik niet of deze alle zenders heeft in het buitenland.

Tv via Internet | TV VLAANDEREN (tv-vlaanderen.be)

Kan ik mijn app tv-abonnement gebruiken in het buitenland?

Indien je jouw APP TV-abonnement hebt aangekocht in België, kan je op al je schermen waar en wanneer je wilt binnen de Europese Unie naar al je tv-zenders kijken. Het is niet mogelijk om een APP TV-abonnement aan te maken in het buitenland.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Als je via je telefoon met belgisch abonnement streamt ben je ook zogezegd in Belgie.  Maar ja gaat wel van je abonnement af.  Go Extreme = 60 GB EU, en Go Intense = 45 GB EU.  Daarna aan 0,001876 €/MB

Best is VPN, zoals @Josette schreef

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen