annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voetbal wazig bij opnames

Topic gestart op: 18-04-23 22h32

Antwoorden: 9 antwoorden

LenMart
Aspirant verkenner

Voetbal wazig bij opnames

Ik heb een Orange TV Box van de laatste generatie. Live voetbal kijken merk ik geen probleem, maar bij opnames is de bal zelf wazig en 'schokkerig'.

Is dit doordat de opnames zich niet meer op het toestel zelf bevinden en er compressie op zit ?

Labels (2)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
RPhil29
Gewaardeerd verkenner

Ik ervaar hier hetzelfde probleem. Live tv gaat vloeiend, maar bij opnames zitten er kleine “haperingen” in het beeld. Vooral bij snelbewegende beelden (zoals voetbal inderdaad) valt dat extra op en is dit best storend. 

Heb jij hiervoor al eens contact opgenomen met de klantenservice? Misschien als we met meerdere personen het probleem aanklagen dat ze dit toch gaan onderzoeken?

0 pluimen
Reno8340
Aspirant scout

Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Heb de laatste nieuwe decoder en alle kabels enz al vervangen en heb goeie internet snelheid enz. Maar bij snel bewegende beelden zit er vertraging op het beeld. Heb sinds kort de Samsung 65 inch Neo Qled tv dus zou toch verwachten excellent beeld te hebben. Tips?!

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @LenMart ,

Is de TV box verbonden via utp/lan kabel of via wifi? Ik heb al gemerkt als de box verbonden is via wifi, en de verbinding is niet optimaal, dat het beeld dan wazig kan zijn tijdens het bekijken van opnames.
Als je de mogelijk hebt om bekabeld aan te sluiten ipv via de wifi, probeer dit dan eens.

LenMart
Aspirant verkenner

Helaas, via UTP kabel. Nieuwe bekabeling (cat6) naar modem.

Net even speedtest gedaan: rond de 80 Mbps. Lijkt me meer dan voldoende 🙂

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen