annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zwart beeld bij verschillende zenders

Topic gestart op: 25-09-23 11h48

Antwoorden: 6 antwoorden

peetek
Aspirant verkenner

Zwart beeld bij verschillende zenders

Gisteren wou onze 4K decoder niet meer opstarten.  Hij begon telkens automatisch opnieuw zichzelf op te starten.  Na een reset kwam ik in een opstartmenu terecht.  Enkele opties geprobeerd, maar een herstelling naar de fabrieksinstelling was onvermijdelijk.  Na alles opnieuw te hebben ingesteld (dat ding is ongelooflijk traag...), bleken 90% van de zenders enkel een zwart beeld te vertonen (ook geen geluid).  Enkel de zenders die gelinkt zijn met VRT (dus ook Canvas bijv.) werken wel.  Bij het zoeken naar de zenders kreeg ik nochtans dat er 95 zenders conform waren...  Nogmaals een reset uitgevoerd, kabels gecontroleerd,... maar telkens zonder resultaat.  Iemand enig idee wat het probleem kan zijn alvorens ik de klantendienst van Orange contacteer, die mij 100% zeker weeral gaan zeggen dat ik moet resetten, de kabels controleren,...  Elke keer drijven ze mij een beetje korter naar de overgang naar een andere provider.  Alvast bedankt aan degenen die mij kunnen helpen.

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
peetek
Aspirant verkenner

Ondertussen heeft Orange het nagelaten van mij terug te contacteren.  Die klantendienst is echt rampzalig.  Ondertussen 2 weken zonder tv.  Ik geef ze nog tot maandag de kans, dinsdag zal het een niet zo vriendelijk telefoontje van mij in hun richting zijn.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@peetek  een goedemorgen,

dit is zeker niet fijn als je de HDMI kabel eens rechtstreeks op tv insteekt?

Proberen waard toch?

Ik heb dat ooit gelezen maar weet niet meer waar. 🤔

Succes.

Tag2023.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
peetek
Aspirant verkenner

Dag Josette,

De HDMI-kabel steekt constant rechtstreeks op de tv, dus ik denk niet dat dit het probleem zal zijn.  Toch bedankt voor de tip!

Momenteel ben ik nog wachtende tot Orange mij terug contacteert...

Mvg

0 pluimen
peetek
Aspirant verkenner

Bedankt Gregory!
Vandaag nog enkele pogingen ondernomen.  Reset, van de stroom, kabels nagekeken, ... maar zonder resultaat.  Enkel de VRT-gelinkte zenders blijven werken, wat toch wel raar is.  Ondertussen reeds contact opgenomen met Orange, ze gaan mij binnen de 5 werkdagen contacteren.  Ik hoop niet dat ze dan opnieuw gaan beginnen met resetten, van de stroom halen, kabels nakijken,...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen