annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

contact met klantendienst

Topic gestart op: 10-07-23 14h23

Antwoorden: 4 antwoorden

peggy1969
Aspirant verkenner

contact met klantendienst

3e week op rij dat ik meermaals per dag probeer geholpen te worden via telefoon.  Telkens hoor ik (min 17 m aan de lijn) dat ik niet bij juiste dienst ben en wordt doorverbonden.  Telkes opnieuw verhaal doen.  Bij laatste doorschakeling wordt verbinding verbroken.  ook bezoek aan Orange shop heeft niet geholpen.  Zit ondertussen meer dan een week zonder digitale TV.   Orange heeft fout gemaakt door mij orange-lite contract te geven hoewel ik duidelijk had gezegd dat ik GEEN mobiel nummer heb van orange (contract andere provider via werkgever).

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Kjenta-c
Aspirant verkenner

Jammere zaak. Soms is het handig om iemand te vragen die in onderaanneming werkt voor Orange. Bijvoorbeeld vertegenwoordigers, zij krijgen soms heel wat meer (en sneller) gedaan. Succes! 

0 pluimen
peggy1969
Aspirant verkenner

Ik was in de orange shop en kreeg te horen " kom anders binnen 10 dagen eens terug want de man van de klantendienst heeft verlof" 🙄

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@peggy1969 goedemiddag,

niet fijn om dit te lezen.

Doe eens via FB- Messenger een berichtje.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
peggy1969
Aspirant verkenner

Heb geen profiel meer op facebook dus ook dat is geen oplossing

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen