annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

tv gids

Topic gestart op: 06-10-20 09h44

Antwoorden: 5 antwoorden

marloes
Gewaardeerd verkenner

tv gids

Is het nu zo moeilijk om de gids een beetje juist te maken. Bij Eurosport 1 is het drie weken giro, maar het blijft er fout op staan. Bij het Belgisch voetbal op Eleven staat het nooit juist, meestal staat er geen gegevens. En dan valt mijn Decoder nog enkele keren per week uit, het antwoord zal weer zijn, u weet waar u voor gekozen hebt, een goedkoop en simpel antwoord, waar ik niks aan heb als de decoder uitvalt, ik heb mijn beslissing bijna gemaakt, want dit is niet goed genoeg voor mij, ieder zijn mening...prettige week

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
GeertP
Aspirant verkenner

Beste,

ik ben nu enkele maanden klant na jaren telenet klant te zijn geweest en tot nu toe vrij tevreden behalve... 1 zaak en die zorgt ervoor dat ik terug begin te twijfelen naar een overstap. 

Hoe moeilijk kan het in deze tijen zijn om een programmering juist in uw tv-gids te zetten? Elk weekend probeer ik op Eurosport iets op te nemen en telkens moet ik bijna heel de dag programmeren omdat de helft niet klopt met jullie tv-gids !! Kan toch niet zo moeilijk zijn als het op de site van Eurosport wel juist staat. Kan toch niet de bedoeling zijn dat wij dit zelf daar moeten gaan verifiëren? We betalen voor deze service. Misschien een bij de collega's kijken hoe ze het daar doen. Dus uw reactie dat het gaat over wat jullie doorkrijgen.... geen steek. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@GeertP 

Zou dit probleem toch doorgeven aan de klantendienst dat de programmatie die ze krijgen niet klopt. Hier is geen klantendienst dus wij kunnen niet veel aan de probleem doen en al helemaal geen oplossing in bieden. 

Kunnen zeggen herstart je HGW eens en je decoder maar  dat is zeker niet altijd de juiste oplossing. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
GeertP
Aspirant verkenner

allemaal al gedaan - resultaat: 0 - klantendienst??? Hoe ga je die bereiken? Bellen? Sorry maar dan weet ik de uitkomst al vooraf. Een mailadres waarop je ook een echt antwoord mag verwachten, is toch niet zo moeilijk. E

En als het een geruststelling kan zijn, ik weet hoe een goeie klantendienst kan werken. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@GeertP 

Je kan het proberen via Messenger als je Facebook hebt kun je ook direct een paar voorbeelden meegeven. 

Zelf heb ik goede ervaringen via Messenger altijd goed en correct geholpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen