Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-02-23 16h53
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We hebben 1 maand gewacht tot ze de modem kwamen installeren en nog steeds is er niemand gekomen aangezien volgens hen de voormalige bewoner van het huis zijn internet niet had opgezegd en ze het niet konden installeren, maar nu gaf de voormalige bewoner al het laag en als we ze bellen vertellen ze ons dat ze ons al een e-mail sturen en ze sturen niets en er zijn tijden geweest dat de persoon die ons opneemt heel schaamteloos ophangt, 1 maand wachten zonder antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zolang er nog een abonnement actief is kan er geen tweede aangevraagd worden op jou naam op hetzelfde adres. Ben je zeker dat de 'oude' bewoners het niet opgezegd hebben ? heb je ze dit zelf al eens gevraagd ( als je nog contact hebt met ze ? )
Als ze beweren het opgezegd te hebben dan zou een aansluiting mogelijk moeten zijn. Ga anders eens langs in een shop en vraag daar je installatie nog eens aan. Als er dan nog 'problemen' zijn betreft de installatie dan kunnen ze je die uitleg ook wel geven waarom.
Ja, ik houd contact met de voormalige huurders en ze hebben het abonnement al opgezegd, en als ik bel vertellen ze me dat de installatie niet kan, ze zeggen dat ze een e-mail zullen sturen en ze sturen niets
Wat bedoel je met ' ze hebben zich al aangemeld' ?
Als je een email hebt gehad kijk je spam zeker eens na kan zijn dat het in de spam terecht gekomen is.