Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-02-23 16h53
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We hebben 1 maand gewacht tot ze de modem kwamen installeren en nog steeds is er niemand gekomen aangezien volgens hen de voormalige bewoner van het huis zijn internet niet had opgezegd en ze het niet konden installeren, maar nu gaf de voormalige bewoner al het laag en als we ze bellen vertellen ze ons dat ze ons al een e-mail sturen en ze sturen niets en er zijn tijden geweest dat de persoon die ons opneemt heel schaamteloos ophangt, 1 maand wachten zonder antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb een fout gemaakt bij het schrijven, dit betekende dat het abonnement is opgezegd
Als zij je kunnen aantonen dat het is opgezegd en je neemt er een kopie van dan kun je daarmee eens naar de shop gaan.
Lijkt mij wel raar dat als ze opgezegd hebben je niet aansluitbaar bent.
Mijn vraag is dan hebben ze ooit wel Telenet of Orange gehad ? Hebben ze dit wel goed doorgegeven ?
Si tenian una suscripcion WIFI de Orange, En toen we de eerste keer de klantenservice belden, vertelden ze ons dat ze het modem niet konden installeren omdat de oude huurder het abonnement niet had opgezegd.
Neem een kopie van de opzeg die de oud huurders hebben gekregen. Neem dat mee naar een Orange shop leg dat voor en vraag je installatie opnieuw aan.