annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

10 Mbps download en 1 Mbps upload

Topic gestart op: 24-01-20 20h40

Antwoorden: 11 antwoorden

guyvandeberb
Gewaardeerd verkenner

10 Mbps download en 1 Mbps upload

Orange zet mij op traag internet.

Mijn verbruik;
Surfvolume piekuren
Onbeperkt
Verbruikt 357.33 GB
 
Surfvolume daluren
Onbeperkt
Verbruikt 696.1 GB
 
Indien je tijdens piekuren meer dan 750GB tijdens eenzelfde maand verbruikt, zal je tijdelijk beschouwd worden als een intensieve gebruiker. In dit geval kan je internetsnelheid tijdens de piekuren tijdelijk verminderd worden (10 Mbps download en 1 Mbps upload) maar je volume blijft onbeperkt.
 
Ik zit tijdens de piekuren nog lang niet aan 750GB en ze geven aan dat ik onbeperkt internet heb, maar toch is de snelheid verminderd.
 
Orange houd zich dus niet aan hun eigen regels, hoop dat dit snel opgelost word, anders ga ik naar proximus daar mag je sinds november 3TB downloaden.
Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
XtremeGamer_007
Veteraan verkenner

@guyvandeberb 

Ik heb exact hetzelfde aan de hand gehad:

https://community.orange.be/t5/Internet-en-Fixed-Phone/Verlaagde-snelheid-Max-8Mbps-om-20-01-20-vana... 

Na veel bellen uiteindelijk ineens gefixed, dit is iets puur administratief langs orange hun zijde.

Xtremegamer007

Cdt24801
Wijze
Wijze

@XtremeGamer_007 

Fijn dat je hier even uw ervaring terug aanhaalt. Ik wist wel dat ik zoiets al eens gelezen had maar kon het niet meer juist thuisbrengen. Zo zie ik het graag 😊

@guyvandeberb 

Dus, inderdaad, de klantendienst blijven "lastigvallen", het ligt bij hun en zij moeten het rechtzetten.

Veel succes, en hopelijk vrij vlot 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen