annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verlaagde snelheid (Max 8Mbps) om 20/01/20 vanaf 21u

Topic gestart op: 21-01-20 09h34

Antwoorden: 21 antwoorden

XtremeGamer_007
Veteraan verkenner

Verlaagde snelheid (Max 8Mbps) om 20/01/20 vanaf 21u

Hallo,

Iemand nog gisteren problemen gehad met internet zijnde een verlaagde snelheid(Max 8Mbps) ?

Reboot modem/Coax verdeler

Upstream/Downstream kanalen waren zoals gewoonlijk.

Reboot wifi 

Zowel via UTP als wireless erbarmelijke snelheid.

Zit niet op smallband gezien het was opgelost iets na 1u.

Wil graag even weten of er nog klanten waren die hetzelfde hebben ervaart regio limburg, vooraleer ik een klacht indien bij de servicedesk.

Alvast bedankt,

Xtremegamer_007

Labels (1)
0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
patrick2
Wijze
Wijze

@XtremeGamer_007  ik denk dat de klacht niet geheel nodig is . Het kan zijn dat er ergens een algemeen probleem was waardoor dit probleem naar voren is gekomen. Ik heb geen Orange maar Telenet en vannacht toen ik van mijn werk kwam ( 01:00 terug thuis  ) was mijn internet ook uit gevallen , woon ook regio Limburg.Na 5 minuten was alles terug opgelost.

Wat ik wel al heb gezien zijn een paar posten dat er na een bepaalde tijd in de avond regelmatig verlaagde snelheden zijn met het internet. Er staat jammer genoeg niet bij of dit allemaal regio Limburg is of andere regio's.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  weet niet waarom je graag een uitleg wil aangezien ik ook Orange klant ben met de gsm. De tijd dat ik Orange aangesloten had ( internet en tv ) was al in de tijd toen ik op de Tribe zat. Dat ik Telenet heb staat hier helemaal buiten van. @Chiquita  heeft gelijk en iedereen mag zich aansluiten op de Tribe. Ik help wel andere mensen met de kennis die ik heb. Heeft ook niks te maken met belangen vermengeling en dergelijke. Ik was al Tribe lid voor Telenet zelfs ook maar om de hoek kwam kijken. Een forum is niet altijd specifiek voor 1 bepaalde klant omdat iedereen zich kan aansluiten op een forum. Of iemand nu wel of geen Orange product heeft mag niks uit maken om andere mensen te helpen. Voor de rest zal ik iedereen blijven helpen waar ze hulp nodig hebben en of kan helpen want ook ik weet niet alles.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

@Anonymous  ivm met de dubbele tong van @patrick2 en de belangenvermenging

Welke belangenvermenging ?

Ziet er naar uit dat er iemand aan de halucinogenen zit ...

XtremeGamer_007
Veteraan verkenner

Hallo Allen,

Zoals beloofd update nadat de technieker is langs geweest.

Zoals verwacht lag het niet aan de modem maar ironisch genoeg aan Telenet...

Modem is vervangen, Tests tot aan de Node waren allemaal groen.

De technieker heeft dan ook maar meteen een ticket geopend naar Telenet toe dat ze de modem het correcte profiel moeten doorgeven.

Wat je via een fijne babbel allemaal niet te weten kan komen.

Verder wil ik toch nog even meegeven dat de aggresieve toon ten opzichte van (ex-)klanten op dit forum de community negatief beïnvloed, je kan beter samen spannen zodat alle operators niets anders kunnen dan buigen en effectief luisteren naar hun klanten.

Met vriendelijke groeten,

Xtremegamer007

Leden met de meeste pluimen