Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-01-20 20h40
Antwoorden: 11 antwoorden
Orange zet mij op traag internet.
Wat is tijdelijk eigenlijk want ik heb blijkbaar ook de stempel van intensieve gebruiker ?
Wel erg dat ze je eerst aant lijntje houden dat er geen toestellen verbonden zijn met de orange router en je niet verwittigd word of je het verbruik kunt checken. Anno 2020 👎🏼
Wat is tijdelijk eigenlijk want ik heb blijkbaar ook de stempel van intensieve gebruiker ?
Wel erg dat ze je eerst aant lijntje houden dat er geen toestellen verbonden zijn met de orange router en je niet verwittigd word of je het verbruik kunt checken. Anno 2020 👎🏼
Ugh @albertocapo,
Je kan je verbruik controleren via je klantenzone.
Je zult van je normale snelheid kunnen genieten na de beginning van je volgende facturatiecyclus.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Update;
Ik had in het weekend gebeld maar die zeiden dat ze niets konden doen omdat ze zelf niet van Orange waren.
Vandaag 4 maal moeten terugbellen omdat ze iedere keer na 20 min wachten de verbinding verbroken! Precies op het moment dat ik uitleg zou krijgen lol.
Wat ik uit hun zeer gebrekkig Nederlands heb kunnen opmaken is dat de fout bij Telenet ligt.
Ik heb met 6 personen gesproken en het is duidelijk dat hun kennis hierover zeer beperkt is.
Ondertussen kan ik weer op volle snelheid surfen en zouden ze mij nog laten weten wat juist het probleem was, en zouden ze mij [eventueel] gaan vergoeden.
Ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte.
Update;
Ik had in het weekend gebeld maar die zeiden dat ze niets konden doen omdat ze zelf niet van Orange waren.
Vandaag 4 maal moeten terugbellen omdat ze iedere keer na 20 min wachten de verbinding verbroken! Precies op het moment dat ik uitleg zou krijgen lol.
Wat ik uit hun zeer gebrekkig Nederlands heb kunnen opmaken is dat de fout bij Telenet ligt.
Ik heb met 6 personen gesproken en het is duidelijk dat hun kennis hierover zeer beperkt is.
Ondertussen kan ik weer op volle snelheid surfen en zouden ze mij nog laten weten wat juist het probleem was, en zouden ze mij [eventueel] gaan vergoeden.
Ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte.
Ugh @guyvanderb,
Als je geen antwoord krijgt via telefoon, neem zeker contact op met het webcare team op sociale netwerken, ze kunnen een dossier voor jou opmaken en het opvolgen.
Weet ook dat je eigen meetingen (dus via je eigen tools) soms niet passen bij de metingen die Orange heeft. Dat kan wel frustratie vergen.
@XtremeGamer_007, raar dat je maar 5€ korting kreeg, in de meeste gevallen wordt er inderdaad een vaste bedrag gegeven (zoals je 5€) maar het wordt gegeven op meerdere maanden.
Totem's groet !
Totem