annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

10 Mbps download en 1 Mbps upload

Topic gestart op: 24-01-20 20h40

Antwoorden: 11 antwoorden

guyvandeberb
Gewaardeerd verkenner

10 Mbps download en 1 Mbps upload

Orange zet mij op traag internet.

Mijn verbruik;
Surfvolume piekuren
Onbeperkt
Verbruikt 357.33 GB
 
Surfvolume daluren
Onbeperkt
Verbruikt 696.1 GB
 
Indien je tijdens piekuren meer dan 750GB tijdens eenzelfde maand verbruikt, zal je tijdelijk beschouwd worden als een intensieve gebruiker. In dit geval kan je internetsnelheid tijdens de piekuren tijdelijk verminderd worden (10 Mbps download en 1 Mbps upload) maar je volume blijft onbeperkt.
 
Ik zit tijdens de piekuren nog lang niet aan 750GB en ze geven aan dat ik onbeperkt internet heb, maar toch is de snelheid verminderd.
 
Orange houd zich dus niet aan hun eigen regels, hoop dat dit snel opgelost word, anders ga ik naar proximus daar mag je sinds november 3TB downloaden.
Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
albertocapo
Ervaren verkenner

Wat is tijdelijk eigenlijk want ik heb blijkbaar ook de stempel van intensieve gebruiker ?

Wel erg dat ze je eerst aant lijntje houden dat er geen toestellen verbonden zijn met de orange router en je niet verwittigd word of je het verbruik kunt checken. Anno 2020 👎🏼

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Wat is tijdelijk eigenlijk want ik heb blijkbaar ook de stempel van intensieve gebruiker ?

Wel erg dat ze je eerst aant lijntje houden dat er geen toestellen verbonden zijn met de orange router en je niet verwittigd word of je het verbruik kunt checken. Anno 2020 👎🏼

Ugh @albertocapo,

Je kan je verbruik controleren via je klantenzone.

Je zult van je normale snelheid kunnen genieten na de beginning van je volgende facturatiecyclus.

Totem's zonnegroeten,

Totem

 

 

0 pluimen
guyvandeberb
Gewaardeerd verkenner

Update;

Ik had in het weekend gebeld maar die zeiden dat ze niets konden doen omdat ze zelf niet van Orange waren.

Vandaag 4 maal moeten terugbellen omdat ze iedere keer na 20 min wachten de verbinding verbroken! Precies op het moment dat ik uitleg zou krijgen lol.

Wat ik uit hun zeer gebrekkig Nederlands heb kunnen opmaken is dat de fout bij Telenet ligt.

Ik heb met 6 personen gesproken en het is duidelijk dat hun kennis hierover zeer beperkt is.

Ondertussen kan ik weer op volle snelheid surfen en zouden ze mij nog laten weten wat juist het probleem was, en zouden ze mij [eventueel] gaan vergoeden. 

Ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte.

 

 

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Update;

Ik had in het weekend gebeld maar die zeiden dat ze niets konden doen omdat ze zelf niet van Orange waren.

Vandaag 4 maal moeten terugbellen omdat ze iedere keer na 20 min wachten de verbinding verbroken! Precies op het moment dat ik uitleg zou krijgen lol.

Wat ik uit hun zeer gebrekkig Nederlands heb kunnen opmaken is dat de fout bij Telenet ligt.

Ik heb met 6 personen gesproken en het is duidelijk dat hun kennis hierover zeer beperkt is.

Ondertussen kan ik weer op volle snelheid surfen en zouden ze mij nog laten weten wat juist het probleem was, en zouden ze mij [eventueel] gaan vergoeden. 

Ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte.

 

 

Ugh @guyvanderb,

Als je geen antwoord krijgt via telefoon, neem zeker contact op met het webcare team op sociale netwerken, ze kunnen een dossier voor jou opmaken en het opvolgen.

Weet ook dat je eigen meetingen (dus via je eigen tools) soms niet passen bij  de metingen die Orange heeft. Dat kan wel frustratie vergen.

@XtremeGamer_007, raar dat je maar 5€ korting kreeg, in de meeste gevallen wordt er inderdaad een vaste bedrag gegeven (zoals je 5€) maar het wordt gegeven op meerdere maanden.

Totem's groet !

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen