annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

2,4Ghz bandenfrequentie camera

Topic gestart op: 05-04-21 20h38

Antwoorden: 11 antwoorden

Jolien2
Aspirant verkenner

2,4Ghz bandenfrequentie camera

Beste mensen,

Ik heb een camera gekocht en wou deze koppelen, maar dit kan enkel via 2,4Ghz. Normaal wisselt de wifi zelf van bandenfrequentie indien nodig maar dit werkte niet, hele tijd error. Nu was ik via ADMIN mijn 2 bandenfrequenties gaan scheiden, en zo wou ik mij dan aanmelden op de 2,4Ghz. Maar nu komt deze er niet bij te staan? De 5Ghz komt er wel altijd als optie, dus ik had dan alleen de 2,4Ghz aangezet zodat ik zeker was dat ik op de juiste zat, met gevolg dat ik GEEN wifi meer had en dus ook niet meer via admin mijn 5Ghz kon aanzetten. Orange heeft dit dan terug geregeld dat ik terug op de 5Ghz kan, maar zegt dat ze niets kunnen doen aan het feit dat ik geen 2,4Ghz heb. Ik ben hier echt een leek in, kan iemand mij hiermee helpen? 

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jolien2 

Dat is inderdaad heel vreemd want alle toestellen die in de 5 GHz kunnen werken, kunnen ook in de 2,4 GHz werken. Omgekeerd is dat, zoals je wel weet, niet het geval.

Doe maar eens wat @Gregory aanhaalt, kijk eens na of je uw 2,4 GHz niet hebt uitgeschakeld.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jolien2
Aspirant verkenner

Screenshot_20210405_224508_com.android.settings.jpg

Screenshot_20210405_224705_com.android.chrome.jpg

 beste,

Hopelijk kan u iets afleiden uit de foto's. Maar zoals u ziet denk ik 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Je moet de 2.4 GHz band en de 5 GHz band een andere naam (SSID) geven @Jolien2 

zo zie je met welke frequentie je je verbindt

0 pluimen
Jolien2
Aspirant verkenner

Beste,

Bedankt voor het antwoord. Dit heb ik reeds gedaan en alleen de 5GHz band komt als optie dan wanneer ik een wifi netwerk zoek. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen