annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

2,4Ghz bandenfrequentie camera

Topic gestart op: 05-04-21 20h38

Antwoorden: 11 antwoorden

Jolien2
Aspirant verkenner

2,4Ghz bandenfrequentie camera

Beste mensen,

Ik heb een camera gekocht en wou deze koppelen, maar dit kan enkel via 2,4Ghz. Normaal wisselt de wifi zelf van bandenfrequentie indien nodig maar dit werkte niet, hele tijd error. Nu was ik via ADMIN mijn 2 bandenfrequenties gaan scheiden, en zo wou ik mij dan aanmelden op de 2,4Ghz. Maar nu komt deze er niet bij te staan? De 5Ghz komt er wel altijd als optie, dus ik had dan alleen de 2,4Ghz aangezet zodat ik zeker was dat ik op de juiste zat, met gevolg dat ik GEEN wifi meer had en dus ook niet meer via admin mijn 5Ghz kon aanzetten. Orange heeft dit dan terug geregeld dat ik terug op de 5Ghz kan, maar zegt dat ze niets kunnen doen aan het feit dat ik geen 2,4Ghz heb. Ik ben hier echt een leek in, kan iemand mij hiermee helpen? 

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Gregory
Wijze
Wijze

Dat is eigenaardig @Jolien2 . Ik zie ze alletwee. Staat je 2.4 GHz band wel aan in  de modem ?

0 pluimen
Jolien2
Aspirant verkenner

Beste,

Ja, ik heb ze beiden aanstaan. En had eergisteren zelfs de band met 5GHz uitgezet om te zien of die van 2,4GHz dan misschien zichtbaar werd, maar neen. Zo had ik me dus buitengesloten van mijn eigen wifi, en heb ik via een medewerker van Orange de 5GHz terug laten aanzetten. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jolien2 

Heb jij geen laptop of PC bekabeld aangesloten aan uw router? Enkel de foon met wifi?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Jolien2
Aspirant verkenner

Beste,

Neen, geen toestellen bekabeld verbonden.. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jolien2  

Reset je modem eens volledig , dat kan door aan de achterkant met een paperclip eens te proberen of als je ingelogd bent naar de fabrieksinstellingen terug te zetten. Probeer dan nog eens geheel alle stappen opnieuw. 

LET WEL OP ....als je een eigen wifi netwerknaam hebt ingesteld zal deze verdwijnen en weer naar Orange-xxxx verspringen zoals in het begin van de installatie. Ook het wachtwoord zal terug gaan naar het geen wat Orange als fabrieksinstellingen gegeven heeft.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen