Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-06-20 11h24
Antwoorden: 16 antwoorden
@WesH81 naar een shop gaan heeft geen enkel zin omdat ze daar ook niks kunnen doen. Je dient echt wel geduld te hebben voor het in orde is. Heb je geen geduld en je wil toch naar Telenet succes want ook daar is geel niet echt altijd geel.
Heb daar vanmiddag even over ingebeld.
De uitrol is volop bezig maar kan tot vrijdag duren..
hier werkt het in elk geval al ondertussen. ( speedtest bekabeld)
De uitrol is nog steeds niet gebeurt bij mij. Het zou aangenaam moest Orange toch het probleem zou
laten weten aan mij 🙂
Zoals ik al aangaf gebeurt de uitrol gefaseerd en kon het tot vrijdag ( vandaag dus) duren volgens de medewerker van tech support die ik sprak 😉
Nog effe geduld dus, bekijk het vanavond nog eens of herstart je modem even?
@diejeeke dat is dus iets wat ik al vanaf het begin deze week heb gemeld. Het komt allemaal in orde.
Maar misschien heb je die post niet zien passeren dat kan 🙂