Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-06-20 07h08
Antwoorden: 15 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi,
Mijn telefoon verliest vaak connectie met de Wifi. Ik heb gemerkt dat het beter gaat als ik de 5 GHz optie in de modeminstelling uitschakel. (Via "Your Wifi" - "General" de optie "Enabling the 5 GHz frequency band" uitschakelen).
Het vreemde is dat deze optie na een tijdje terug aanstaat (en de problemen ook weer terug zijn).
Iemand een idee hoe het komt dat die optie weer vanzelf aanstaat? En hoe ik dat permanent kan uitschakelen?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Gery schreef:
De SSID's zijn hetzelfde.
Net stond het weer automatisch aan. Dus ongeveer een half uurtje uitgestaan.
Heb eens uitgelogd en terug ingelogd en stond nog steeds uit. Maar half uurtje later stond het opnieuw aan.Gek 🙂
Het zal je 5GHz probleem niet oplossen maar geef eens een andere SSID aan de 5GHz band. En daar verbind je je dan niet mee
Heb eens uitgelogd en terug ingelogd en stond nog steeds uit. Maar half uurtje later stond het opnieuw aan.
Gek 🙂
@Gery schreef:
Heb eens uitgelogd en terug ingelogd en stond nog steeds uit. Maar half uurtje later stond het opnieuw aan.Gek 🙂
Het zal je 5GHz probleem niet oplossen maar geef eens een andere SSID aan de 5GHz band. En daar verbind je je dan niet mee
Bedankt Gregory,
Jouw oplossing lijkt te werken !
@Gery schreef:
Bedankt Gregory,
Jouw oplossing lijkt te werken !
Ben blij dat het werkt.
Dat is inderdaad een goede tip! Want de 5 GHz stond ondertussen weer aan :s
Fingers crossed dat het lukt nu 🙂