Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-03-18 23h30
Antwoorden: 18 antwoorden
Hoi,
Sinds eind december 2017 klant bij orange voor vast internet en tv en komend van Proximus.
Ik heb al altijd een Access Point (TP-Link TL-WA901ND) gebruikt die zeer goed werkte met bbox3 (wifi uit) van Proximus. Sinds de overgang naar de orange (Siligence) modem is de snelheid verschrikkelijk laag en connectie is ook slecht. DHCP al uit gezet op AP maar geen verschil.
Tevens ook geprobeerd om wifi op modem uit te schakelen maar deze komen automatisch weer actief. En wifi van de Siligence modem is ook zeer wisselvallig. (Daarom gebruik AP)
Zijn er enige oplossingen??
Dank u.
Schakel de planner aan en probleem opgelost.
Beste,
Ik heb het zelfde probleem
Ik schakel de wifi uit op de modem via gateway/wireless/band mode en kies daar "turn off"
maar na een bepaalde tijdt dagen of maand is de wifi weer actief
hoe kan ik die permanent uit schakelen?
KoenKV
Op die vraag is al geantwoord. Ga naar de instellingen en kies de kalender om op bepaalde tijdstippen de wifi uit te zetten. Selecteer alle vakjes. Klaar is kees.
Ik heb geen instellingen / kalender in mijn modem