Internet en Fixed Phone
Op zoek naar informatie over ons internet- en vaste lijn aanbod? Dan bevind je je op de juiste plek! Onze tribers helpen je graag verder ...
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Jonah911
Gewaardeerd verkenner

Access Point / WiFi uitschakelen

Hoi,

Sinds eind december 2017 klant bij orange voor vast internet en tv en komend van Proximus.

Ik heb al altijd een Access Point (TP-Link TL-WA901ND) gebruikt die zeer goed werkte met bbox3 (wifi uit) van Proximus. Sinds de overgang naar de orange (Siligence) modem is de snelheid verschrikkelijk laag en connectie is ook slecht. DHCP al uit gezet op AP maar geen verschil.

Tevens ook geprobeerd om wifi op modem uit te schakelen maar deze komen automatisch weer actief. En wifi van de Siligence modem is ook zeer wisselvallig. (Daarom gebruik AP)

Zijn er enige oplossingen??

Dank u.

Labels (3)
0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
albertocapo
Ervaren verkenner

Schakel de planner aan en probleem opgelost.

0 pluimen
Koenkv
Aspirant verkenner

Beste,

Ik heb het zelfde probleem

Ik schakel de wifi uit op de modem via gateway/wireless/band mode en kies daar "turn off"

maar na een bepaalde tijdt dagen of maand is de wifi weer actief 

hoe kan ik die permanent uit schakelen?

KoenKV

0 pluimen
Cdt24801
Leidende sjamaan

Op die vraag is al geantwoord. Ga naar de instellingen en kies de kalender om op bepaalde tijdstippen de wifi uit te zetten. Selecteer alle vakjes. Klaar is kees.

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Koenkv
Aspirant verkenner

Ik heb geen instellingen / kalender in mijn modem

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen