annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Al een week geen vast internet meer

Topic gestart op: 15-06-21 13h24

Antwoorden: 24 antwoorden

Metalcat
Gewaardeerd verkenner

Al een week geen vast internet meer

Ik heb sinds dinsdag avond 08/06/2021 geen vast internet meer, we zijn nu 15/06/2021. Blijkbaar heeft orange foutief mijn modem gedactiveerd. Ik heb woensdag ochtend gebeld, donderdag, vrijdag, zaterdag, en maandag : ELKE keer hetzelfde verhaal. Het is al in "prioriteit" gezet en men werkt eraan.

Hoe lang kan het duren om een reactivatie uit te voeren ? En wat doet men eraan gedurende een hele week ??? Een nieuwe kabel aan het leggen vanuit Brussel tot in Bertrix ???

Zijn hier nog mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en hoe hebben ze dit kunnen versnellen ?

In het beste geval is het onwelwillendheid en eventueel erger nog, incompetentie 😞

Labels (2)
24 ANTWOORDEN 24
Smos2102
Gewaardeerd verkenner

Ze hebben ondertussen een oorzaak gevonden. Mijn nieuwe bovenbuur heeft ook Orange genomen. En de dag dat ze bij hem zijn komen instaleren is de dag dat mijn internet is weggevallen. En ze weten niet hoe ze het moeten oplossen want ze krijgen mijn modem niet meer actief.  🤯

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Smos2102 

Zo op het eerste zicht vrees ik dan dat er een technieker gaat moeten langskomen want vrij waarschijnlijk is er dan ergens iets met de fysieke aansluiting buiten misgelopen.

Je kan op die manier de vraag stellen aan Orange klantendienst.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Smos2102
Gewaardeerd verkenner

Volgens Orange kan een technieker hier niets aan komen doen is het puur dienst activatie dat dit moet rechtzetten

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Smos2102  schreef:

Volgens Orange kan een technieker hier niets aan komen doen is het puur dienst activatie dat dit moet rechtzetten


En wie zegt dat er bij het fysisch aansluiten van uw buur geen "ongelukje" met uw aansluiting gebeurd is? Kunnen ze dat testen vanuit hun control room?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen