Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-06-21 08h57
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben momenteel klant bij Telenet en overweeg over te stappen naar Orange.
Ik gebruik de modem-only oplossing van Telenet en wil een vergelijkbare oplossing.
Bellen naar de klantendienst gaf echter geen uitsluitsel aangezien de 4 personen die ik aan de lijn kreeg (ze bleven me maar doorverbinden) nog nooit van modem-only gehoord hadden. Weten jullie een antwoord op volgende vragen?
Bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
1) ja, er is een bridge mode - zie Over de Bridge modus ! - Tribe (orange.be)
2) 1 dacht ik. Normaal zit je in CGN, maar je kan ook zorgen dat je een publiek IP adres hebt.
3) Internet boost is overal beschikbaar
Hier vind je een handleiding van de modem Siligence modem | Orange België
Als er nog vragen zijn, laat maar komen.
De digibox van Orange mag gewoon in je lan hangen, ook achter een eigen router. Deze hoeft geen extern ip-adres zoals bij Telenet.
1) ja, er is een bridge mode - zie Over de Bridge modus ! - Tribe (orange.be)
2) 1 dacht ik. Normaal zit je in CGN, maar je kan ook zorgen dat je een publiek IP adres hebt.
3) Internet boost is overal beschikbaar
Hier vind je een handleiding van de modem Siligence modem | Orange België
Als er nog vragen zijn, laat maar komen.
Goed om te horen dat er een bridge mode is.
Slechts 1 IP adres? Dus de TV box van Orange mag dan gewoon achter je router op je LAN? Die moet niet zoals bij telenet rechtstreeks aan de modem?
De digibox van Orange mag gewoon in je lan hangen, ook achter een eigen router. Deze hoeft geen extern ip-adres zoals bij Telenet.