Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-06-21 13h24
Antwoorden: 24 antwoorden
Ik heb sinds dinsdag avond 08/06/2021 geen vast internet meer, we zijn nu 15/06/2021. Blijkbaar heeft orange foutief mijn modem gedactiveerd. Ik heb woensdag ochtend gebeld, donderdag, vrijdag, zaterdag, en maandag : ELKE keer hetzelfde verhaal. Het is al in "prioriteit" gezet en men werkt eraan.
Hoe lang kan het duren om een reactivatie uit te voeren ? En wat doet men eraan gedurende een hele week ??? Een nieuwe kabel aan het leggen vanuit Brussel tot in Bertrix ???
Zijn hier nog mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en hoe hebben ze dit kunnen versnellen ?
In het beste geval is het onwelwillendheid en eventueel erger nog, incompetentie 😞
Ze hebben ondertussen een oorzaak gevonden. Mijn nieuwe bovenbuur heeft ook Orange genomen. En de dag dat ze bij hem zijn komen instaleren is de dag dat mijn internet is weggevallen. En ze weten niet hoe ze het moeten oplossen want ze krijgen mijn modem niet meer actief. 🤯
Zo op het eerste zicht vrees ik dan dat er een technieker gaat moeten langskomen want vrij waarschijnlijk is er dan ergens iets met de fysieke aansluiting buiten misgelopen.
Je kan op die manier de vraag stellen aan Orange klantendienst.
Volgens Orange kan een technieker hier niets aan komen doen is het puur dienst activatie dat dit moet rechtzetten
@Smos2102 schreef:
Volgens Orange kan een technieker hier niets aan komen doen is het puur dienst activatie dat dit moet rechtzetten
En wie zegt dat er bij het fysisch aansluiten van uw buur geen "ongelukje" met uw aansluiting gebeurd is? Kunnen ze dat testen vanuit hun control room?