Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-06-21 13h24
Antwoorden: 24 antwoorden
Ik heb sinds dinsdag avond 08/06/2021 geen vast internet meer, we zijn nu 15/06/2021. Blijkbaar heeft orange foutief mijn modem gedactiveerd. Ik heb woensdag ochtend gebeld, donderdag, vrijdag, zaterdag, en maandag : ELKE keer hetzelfde verhaal. Het is al in "prioriteit" gezet en men werkt eraan.
Hoe lang kan het duren om een reactivatie uit te voeren ? En wat doet men eraan gedurende een hele week ??? Een nieuwe kabel aan het leggen vanuit Brussel tot in Bertrix ???
Zijn hier nog mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en hoe hebben ze dit kunnen versnellen ?
In het beste geval is het onwelwillendheid en eventueel erger nog, incompetentie 😞
Na bijna 3 weken is het EINDELIJK opgelost. Bij orange stond niet geregistreerd dat het hier 2 appartementen zijn. Maar alles werkt terug en is nu correct doorgegeven 👍😁🎉
Ik ben blij voor u. Vergeet niet een kleine compensatie te vragen, tenslotte heb je betaald voor een dienst die je niet gekregen hebt ...
Ondertussen is het al bijna 3 weken dat ik zonder internet zit. Bij orange kunnen ze mijn modem terug vinden maar bij Telenet niet. Via Facebook en telefonisch contact gehad met Orange maar tot nu toe nog steeds geen oplossing. Compensatie kan ik pas krijgen als alles terug opgelost is. Maar ondertussen ben ik wel al 3 weken aan het betalen voor diensten die ik niet kan gebruiken.
@Smos2102 waarom maak jij nog een apart topic hier aan terwijl jou zelfde vraag ook al in een ander topic staat?
Ik verplaats deze vraag erbij want dit heeft totaal geen nut wat je doet.
Het beste wat u hierbij kan doen is eens bellen naar Orange en vragen of er iemand eens kans langs komen of ze jet digitaal repareren.