Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-12-19 20h39
Antwoorden: 17 antwoorden
Al enkele dagen gaat mijn WIFI van zogezegd 400 mbs (mja toch wel) naar 26 en dan meestal blijft het schommelen tussen 10 en 50 mbs. Telkens ik opnieuw verbinding maak schiet ie terug omhoog naar 450+ mbs.
Dat was probleem 1
Probleem 2 is dat mijn ethernet internet nu al 2 dagen op rij niet hoger dan 2 mbs dld speed. Modem heb ik uiteraard al enkele malen opgestart.
Dat verklaart natuurlijk die extreme schommelingen in WIFI niet en zou het dan niet altijd op lage snelheid moeten zijn? en niet full speed van 00:00 tot ??:??
@The_Mayor44 nee want dan krijgt in de piek perioden tot 10 Mbps max en in de dal uren uw volledige snelheid. Zo staat het ook de voorwaarden van de fair use policy. Bel eens naar de klantendienst en vraag uw meter eens op of dat uw 750 GB op zijn. Piek is van 06 00 uur tot 00 00 uur , dal is wat er tussen in ligt 00 00 uur tot 06 00 uur
Klopt wat je zegt en daar had ik ook al aan gedacht maar toen we hadden gebeld hadden ze er niets van gezegd. zou van hun zijde nogal onhandig zijn , moesten ze daar niet aan gedacht hebben maar dat zou best kunnen. In ieder geval gingen ze ons terugbellen als ze het probleem hebben gevonden maar tot dusver nog niets gehoord. morgen nog eens horen dus...
bedankt in ieder geval 🙂
@The_Mayor44 bel morgen maar eens en laat ons maar weten. Vraag effectief ook naar uw verbruik , want ervaring heeft mij ook geleerd dat het van vorige maand kan zijn en dat ze u niet terug op volledige snelheid hebben gezet .
Enfin, wou deze thread liefst positief afsluiten maar helaas. Volgens Orange bleek het de limiet te zijn en hoewel ik het moeilijk kan geloven had ik het dan maar aanvaard maar nu heb ik het weeral. Het is onmogelijk dat ik weeral zogezegd 750 gb volume heb verbruikt. Heb eens even opgezocht en volgens Orange geldt dit enkel als je zoveel volume via P2P apps verbruikt, niet door Youtube of Netflix en drgl.
Ik gebruik geen enkele P2P app , wel geregeld Netflix en youtube maar dat is nog steeds onmogelijk. En waarom nu plots 2 maanden op rij en alle maanden daarvoor nooit?
Telefonisch helpt niets..