Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-11-21 09h29
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi,
ik heb een internet voip telefoon van Gigaset pro S650 IP. Ik wil ik een telefoon lijn abonnement nemen op OVH telecom frankrijk €1,20 per maand. Kan dit gewoon werken met de orange modem of moet ik nog iets speciaals voorzien ? https://www.ovhtelecom.fr/telephonie/voip/decouverte.xml
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je hebt sowieso ook het DECT/VOIP basisstation nodig om dit de laten werken, alleen het DECT toestel is niet voldoende. Het basisstation verbind je via een ethernetkabel met je router of je Orange modem en het DECT toestel verbind je dan draadloos aan je basisstation.
Dan nog het basisstation instellen met de settings van je VOIP provider en je bent vertrokken….
Overigens kan het ook zijn dat je eigen router zowel DECT als VOIP al heeft ingebouwd. Dan is een basisstation niet nodig.
Je hebt sowieso ook het DECT/VOIP basisstation nodig om dit de laten werken, alleen het DECT toestel is niet voldoende. Het basisstation verbind je via een ethernetkabel met je router of je Orange modem en het DECT toestel verbind je dan draadloos aan je basisstation.
Dan nog het basisstation instellen met de settings van je VOIP provider en je bent vertrokken….
Overigens kan het ook zijn dat je eigen router zowel DECT als VOIP al heeft ingebouwd. Dan is een basisstation niet nodig.