annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Boost opzeggen

Topic gestart op: 07-11-20 17h54

Antwoorden: 3 antwoorden

GST_David
Aspirant verkenner

Boost opzeggen

Hallo,

Na anderhalf uur doorverbonden worden en verschillende antwoorden geef ik het bij 5000 op. Wellicht kunnen jullie mij helpen. Ik heb de volgende vragen;

Ik heb lovepack met tv,internet,vast en mobiel. Is mijn standaard download snelheid 100 of 200? Antwoord 5000 2 keer 100 en 2 keer 200. Wat is waar?

Stel ik activeer de boost. Is hij direct opzegbaar of zit ik eraan vast?

 

Alvast bedankt.

 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@GST_David  het is altijd erg vervelend om zo heen en weer te zwaaien en zeker als je verschillende antwoorden hebt. 

Standaard heb je een download van 100 MBPS dat is gewoon wat Orange op dit moment bied. Moest je een hogere snelheid willen hebben dan heb je dus de optie boost. Met de boost heb je 400 MBPS voor € 15 per maand. Je hebt hier dus geen contractuele voorwaarden en je kan deze elke maand opzeggen maar ook andersom kan je deze dus weer elke maand activeren. Hier heb je de informatie ook nog eens van Orange zelf op de website.

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/welke-snelheden-e...

 

Hopelijk is het zo duidelijk voor je.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


lredjen
Aspirant scout

weet jij toevallig of de booster telefonisch of schriftelijk moet opgezegd worden ?

0 pluimen
MustafaY
Leidende genezer

@lredjen De klantendienst kan je hiermee helpen (telefonisch of via socialmediakanalen). 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen