annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bridge mode werkt niet meer

Topic gestart op: 07-01-25 15h57

Antwoorden: 3 antwoorden

jego
Ervaren verkenner

Bridge mode werkt niet meer

Gisteren leek mijn modem plots gereset waardoor bridge mode uitgeschakeld was. 

Als ik bridge mode terug inschakel, krijg ik wel een publiek ip op mijn router, maar geen internet connectiviteit. 

Heeft het te maken met de huidge storingen? Nog mensen met problemen? 

Extra info:

Modem:
Software Version: CGA437AORB-21.3-13.0-R019A-RQ-EM
Vendor: Technicolor
Last Reboot Reason: [ 54.608069] Kernel panic - not syncing: Fatal exception in i

EDIT: Internet is ook zwaar verstoord na factory reset van de modem

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
jego
Ervaren verkenner

Daarstraks gebeld met de technische dienst, de persoon aan de lijn vroeg mij wat ik bedoelde met bridge mode... Na een factory reset merkte ze op dat er ook in routed mode problemen waren. Een dossier naar de achterliggende dienst werd opgemaakt.

Op dit moment lijkt internet connectiviteit terug in orde zowel in bridge als routed mode, hopelijk blijft het stabiel.

Josette
Wijze
Wijze

@jego goedenavond,

je kan hier misschien eens even gaan lezen?

https://community.orange.be/t5/Netwerk-en-Veiligheid/Beheerdersinterface-in-bridge-modus/m-p/158554

Succes.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
jego
Ervaren verkenner

Bedankt, beheer van de modem ben ik echter bekend mee. Het is internet connectiviteit die momenteel niet OK is.

Gezien de grote storing in de media en technische hulp via de klantendienst onbestaande is, stel ik hier de vraag of er nog problemen zijn bij anderen. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen